Eerste ronde chlomid



DN
Berichten: 10
Lid geworden op: 4 april 2010, 23:05

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door DN » 13 november 2014, 10:51

We zijn er dus ook mee gestart sinds gisteren! Ik moet onmiddellijk twee pilletjes per dag nemen en volgende week dan follikelmeting. Ben blij dat er eindelijk wat schot in de zaak komt, nu vooral hopen! Werd jullie man getest toen jullie met clomid startten?

Ik hoop dat ik mij ook zo sterk zal houden als jullie als er een negatief resultaat komt! Ik zit daar nu al zo hard mee in..

Klaartje: Succes! Hopelijk binnenkort goed nieuws!

nemo85
Berichten: 8
Lid geworden op: 8 november 2014, 10:43

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door nemo85 » 13 november 2014, 18:20

DN: bij mij werd mijn vriend pas getest in de periode tussen gewone gynaecoloog en fertiliteit.
In fertiliteitcentra doen ze het sowieso denk ik, wil je het eerder, dan zou ik dat bespreekbaar maken met je gynaecoloog.

Heel normaal dat je daar mee inzit, maar een mens kan veel verdragen hoor. Ik sta er nog elke dag versteld van, hoe ik mezelf hierdoor sleep... Elk op zijn eigen manier, bij mij is dat door te delen met vriendlief en dichte vrienden (daar aan niemand iets over zeggen heeft niet lang gewerkt bij mij), ook onder de afspraak dat ze er niet achter moeten vragen, dat ik er wel over zal vertellen als ik dat wil en dat werkt voor mij.

't is een beetje een weg daarin vinden, maar hopelijk is het dus snel prijs! Succes!

DN
Berichten: 10
Lid geworden op: 4 april 2010, 23:05

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door DN » 21 november 2014, 13:27

Vandaag follikelmeting gehad en blijkbaar heeft de clomid zn werk niet gedaan! Ik dacht al dat er iets raars aan de hand was. Mijn temperatuur was al 3 dagen aan het zakken en ging opeens vandaag met 1 graad omhoog, ovulatietesten gaven niks aan.. Moet nu de dosis verhogen naar 3 pilletjes per dag, als dat niet aanslaat met spuitjes beginnen en als we met spuitjes beginnen, willen ze dus wel mijn vriend testen ook.

Hoe gaat het nog met jullie?

nemo85
Berichten: 8
Lid geworden op: 8 november 2014, 10:43

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door nemo85 » 21 november 2014, 15:11

Ik ben na 1 maand spuitjes zetten eindelijk aan het ovuleren, dinsdagavond pregnyl gezet, huiswerk gemaakt en vanaf nu wachten en hopen op een mooi geschenk van de Sint... 'k zit in een periode met heel veel afleiding op allerlei gebied, dus dat is al mooi meegenomen.

Klaartje, zitten jouw wachtweken er al op? Bijna zeker? Ik duim!!!
DN: Op naar de volgende ronde clomid, hopelijk slaat die bij jou wel aan...

nemo85
Berichten: 8
Lid geworden op: 8 november 2014, 10:43

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door nemo85 » 6 december 2014, 10:12

Hallo,

Mijn deelname hier aan het forum was van korte duur...
Na 1 jaar en 10 maanden pilstop, na 1 jaar medische molen, een rollercoaster aan emoties, ...
is het eindelijk zo ver!!! Sinterklaas bracht mij een positieve test!! Ik kan het nog steeds niet geloven en kan nu niet wachten tot ik 100 % zeker ben dat alles in orde is, duimen dat er nu niets fout loopt...

Ik weet dat deze berichten altijd met een dubbel gevoel worden gelezen, maar ik hoop dat eerder dat het hoopgevend werkt voor jullie en dat het echt mogelijk is!!! Nog heel veel succes aan iedereen.

DN
Berichten: 10
Lid geworden op: 4 april 2010, 23:05

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door DN » 6 december 2014, 20:17

Super dikke proficiat! Hopelijk mogen er nog volgen! Geniet van de zwangerschap en ik duim dat alles goed verloopt!

JustOne
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2014, 12:00

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door JustOne » 29 december 2014, 16:10

Binnenkort Online!
Het verhaal van Eve!
Te volgen op:
https://www.facebook.com/pages/Just-One/849033658488218

valesoloteee
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 december 2022, 11:06

Re: Eerste ronde chlomid

Bericht door valesoloteee » 9 december 2022, 12:46

Ich (32) habe mit meinem Partner (35) 18 Monate geübr und geübt bis ich auch Clomifen bekommen hab. Hab 5 Tage 1 Tablette genommen. Ich hatte 3 reife Follikel (mein FA sagte das die Hälfte befruchtet wird wenn alles gut läuft ... er hat dann abgerundet ). Und er sollte Recht behalten. Im 1. Clomizyklus hat es geklappt. Bin jetzt in der 16.SSW und es ist alles gut soweit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten