.



Plaats reactie
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 18 juni 2014, 10:59

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: Clomid zonder tussentijdse echo?

Bericht door Valaki » 18 juni 2014, 17:07

Waarom ben je ongerust? Ben je bang dat je je eisprong gaat missen of iets dergelijks?
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 18 juni 2014, 17:59

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:44, 1 keer totaal gewijzigd.

cma
Berichten: 40
Lid geworden op: 8 juli 2013, 15:00

Re: Clomid zonder tussentijdse echo?

Bericht door cma » 18 juni 2014, 22:35

Waar ben je in behandeling? In een fertiliteitskliniek doen ze dit niet op die manier denk ik. Ovulatie-inductie kan natuurlijk ook in een plaatselijk ziekenhuis, maar dan nemen ze normaal wel op zijn minst een echo of nog beter: bijkomende bloednames! Pregnyl is soms nodig om een eisprong op te wekken (pcos verhindert vaak een spontane eisprong).
Ovulatietesten werken meestal niet of minder goed bij mensen die pcos hebben, staat zelfs in de bijsluiter!
Ik geef je de raad om op tijd naar een fertiliteitskliniek te stappen, ikzelf heb spijt gehad dat ik dit zo lang heb uitgesteld.... Het is ook niet zo dat ze meteen willen overstappen op ivf of icsi, maar alles wordt goed onderzocht en je krijgt begeleiding en info van mensen die elke dag met fertiliteit bezig zijn. Bijkomend voordeel is dat de wachtzaal niet vol zit met confronterende bolle buiken! :)
Eender wat je beslist uiteraard: heel veel succes!
°82 - gestart maart 2011 - 1 mk (5w) - 1 EUG - IUI 3 met Menopur, pregnyl en utro: yes!!! :)
1e kindje - VDB: 8 februari 2015

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Re: Clomid zonder tussentijdse echo?

Bericht door maeske » 19 juni 2014, 2:50

@cma:ben in behandeling in jette, je zou toch denken dat ze daar wel weten wat ze doen... (Help, nu ben ik nog meer ongerust als jullie dat ook niet normaal vinden :shock: ) Er is wel een bloedafname gebeurd vlak voor ik mijn maandstonden kreeg, en daaraan was te zien dat ik wel degelijk een eisprong gedaan had uit mezelf, daarom dat hij nog even wil wachten met pregnyl... Lig mezelf hier maar op te boeien in mijn bed en doe geen oog dicht, van de spanning heb ik dan ook nog lichte buikpijn zoals tijdens het gebruik van clomid... Ik denk dat ik gek word op deze manier...

cma
Berichten: 40
Lid geworden op: 8 juli 2013, 15:00

Re: Clomid zonder tussentijdse echo?

Bericht door cma » 19 juni 2014, 10:01

Tja Maeske,

Ze zullen wel weten zeker wat ze doen in Jette? Misschien past het eerder nog in een onderzoeksfase? Wat is de bedoeling juist? Moeten jullie op een bepaald tijdstip klussen of ovulatietesten doen of andere? Hoewel we allemaal wel al wakker gelegen hebben, heeft in bed blijven woelen geen enkele zin natuurlijk. Misschien moet je nog eens uitleg vragen, anders slaat onze fantasie alleen maar op hol en blijft de gedachtenmolen draaien (ik spreek uit ervaring... :) ).
Uiteraard is de dokter de expert, maar je hebt recht op uitleg en inspraak in de behandeling en voor de rest is de MMM één grote oefening is loslaten... Niet gemakkelijk!
Succes,

Cma
°82 - gestart maart 2011 - 1 mk (5w) - 1 EUG - IUI 3 met Menopur, pregnyl en utro: yes!!! :)
1e kindje - VDB: 8 februari 2015

maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

Re: Clomid zonder tussentijdse echo?

Bericht door maeske » 19 juni 2014, 10:39

@ cma : bedankt voor de geruststelling, nu het weer dag is voel ik me toch al iets geruster. erg he, hoe eng de dingen 's nachts soms kunnen lijken, voel me dan precies een baby met nachtmerries :oops: heb nog wat gezocht op internet en echt geen enkele negatieve reactie over mijn gyneco gevonden, dus ik ga ervan uit dat ik hem idd maar moet vertrouwen en geloven op zijn woord, hoewel ik zeer alert blijf bij elk signaaltje dat volgens mij niet normaal zou kunnen zijn.... afwachten dus. Hij zei gisteren nog aan de telefoon dat we zeker op dag 14 'betrekkingen' moesten hebben, klinkt zo heerlijk gezellig he, betrekkingen 8) grtjs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten