de andere kant van pcos (beharing)



Plaats reactie
Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

de andere kant van pcos (beharing)

Bericht door Krike » 22 april 2015, 15:48

Hallo,

Ik ben even niet met zwanger zijn bezig omdat ik onlangs ben bevallen (op 30 weken wel al.. ) Ons kindje is nu na een helse periode van 12 weken op de neonatale intensieve zorgen eindelijk ben ons thuis sinds 23 januari.

maar nu zit ik met het volgende..
Ik klaag al van mijn 15e van verschrikkelijk veel overbeharing (bovenbenen, kin, nek, bakkebaarden..)
ze gaven me toen enkel de diane 35 wat toen wel iets of wat afdeed.. maar sinds een 3 jaren is het terug veel erger. Omdat ik toen een kinderwens had konden ze mij niets voorschrijven. Nu ben ik vandaag bij de huisarts geweest en die heeft me naar de helena pil gestuurd. Deze ga ik nu 3 maanden uittesten, maar ik kan niet geloven dat de pil mijn probleem zomaar zal wegnemen.
Laser heeft geen nut gehad bij mij (8 behandelingen verder en nog geen resultaat). Dus heb ik vandaag de dermatoloog gebeld. 8 mei gaat ze alles met me besrpeken. is er iemand die een behandeling gedaan heeft? lukte het? en zijn er wel echte goede vooruitzichten voor dit probleem? ik ben het scheren, epileren , harsen zo verschrikkelijk beu.. voel me echt vaak een halve man...

anneke1989
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 juni 2014, 12:53

Re: de andere kant van pcos (beharing)

Bericht door anneke1989 » 10 mei 2015, 16:08

Ik ga meevolgen,
Heb namelijk hetzelfde probleem,
Vooral op mijn benen en buik heel ambetand.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten