Toch natuurlijk zwanger proberen worden ondanks PCO



Biggetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:20

Re: Toch natuurlijk zwanger proberen worden ondanks PCO

Bericht door Biggetje » 7 juni 2015, 23:39

.
Laatst gewijzigd door Biggetje op 18 augustus 2015, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Start mei 2013,lange pauze ingelast! Pco bij mij,man perfect zaad!
Reeds geprobeerd met clomid en pregnyl,gestopt wegens extreme bijwerkingen.
Nu natuurlijk proberen dmv temperaturen/ovulatietesten (voor zover die betrouwbaar zijn bij pco)

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Toch natuurlijk zwanger proberen worden ondanks PCO

Bericht door Panacea » 8 juni 2015, 12:03

amaai, ja zo opgebeld worden, dan zou ik me ook een proefkonijn voelen hoor!
Ja zo het gevoel hebben dat je leven al 2 jaar in het teken staat van zwanger worden, is niet fijn. Als je aan kinderen begint, hoop je altijd dat dat gewoon spontaan gebeurd, zonder dat je moet zitten tellen, pillen te slikken, temperatuur nemen,... Daar had ik het in het begin vrij moeilijk mee, het "romantische" verdwijnt. Maarja, ik denk dat iedereen hier op die forum daar over kan meespreken. Toen ik op de operatietafel lag, had ik ook zo'n dipje ineens "wat moet ik hier allemaal ondergaan gewoon om een kind te kunnen krijgen..." ik zit nog maar aan de helft van die tijd van jou en probeer er mezelf nog niet teveel in op te jagen, dat lukt nog aardig goed, alleen als er dan weer de zoveelste babyborrel zit aan te komen...

Welke bijwerkingen had je van clomid? Ik vind het raar dat ze je de andere opties niet voorgesteld hebben dan. Mss eens elders horen als je een degout gekregen hebt van je gynae? Het belangrijkste is toch dat je je goed moet voelen bij je behandeling!
Afbeelding

anneke1989
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 juni 2014, 12:53

Re: Toch natuurlijk zwanger proberen worden ondanks PCO

Bericht door anneke1989 » 16 juni 2015, 10:00

Heey mensen,

Wij waren 4 jaar bezig om zwanger te worden na 1 jaar dat het
niet lukte zijn we onderzoeken gaan doen, bij mijn vriend was alles in orde
en bij mij was pco vast gesteld, maar ze wilden mij niks geven omdat ik te zwaar was
ik moest eerst 20 kg afvallen wat eigenlijk nooit gebeurt is dat lukte gewoon niet.
laatste jaar (vorig) naar een andere arts geweest en hij wilde ook nog niet direkt een behandeling
opstarten maar hij zei wel als je tegen juli niet zwanger bent dan kom je maar terug,
Ondertussen waren we met trouwplannen bezig en nu in maart bleven mijn maandstonden weg
en bleek ik zwanger te zijn, ben nu 22 weken ver.
Ik geloofde het eerst niet maar bij deze heb ik ontdekt dat dat wel zou kunnen kloppen,
Ze zeiden me altijd dat we er teveel mee bezig waren, dat we er teveel aan denken enzo.
En omdat we nu met de trouw bezig waren waren de gedachten voor een kindje eventjes weg
en ja het resultaat is dat we in oktober mama en papa zijn ^.^
Dus lieve mensen er is nog hoop en hoe moeilijk dit ook is ik weet het
probeer er niet teveel aan te denken en mee bezig te zijn ;)
Niet gemakkelijk weet ik maar al te goed wou dat eerst ook niet geloven maar het
reseltaat kan prachtig zijn ;)
ik wens jullie allemaal succes X

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Toch natuurlijk zwanger proberen worden ondanks PCO

Bericht door Panacea » 20 juni 2015, 8:24

Gisteren met menopur inspuitingen thuis gekomen. Ik ben benieuwd...
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten