PCOS & mijn verhaal



Plaats reactie
lill
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 augustus 2015, 9:06

PCOS & mijn verhaal

Bericht door lill » 17 augustus 2015, 9:29

Beste




Ik wil hier graag mijn verhaal delen met jullie ....




Op mijn 19e werd er al PCOS vastgesteld , heel onregelmatige cyclus, soms 1x per jaar ...
Toen ik er 21 was leerde ik mn man kennen waar ik ondertussen 10 jaar mee samen ben .
Na een jaar samen hadden we al ons eigen stekje gekocht en dachten we ook al aan kinderen ...
Maar helaas PCOS was een spelbreker , toen zijn we begonnen aan behandelingen in het UZ Gent , na veel negatieve kunstmatige inseminaties , operatie aan de eierstokken en dan uiteindelijk IVF die ook geen resultaten gaf , toen opeens ICSI ter sprake kwam . Na de 2e terugplaatsing waren wij dol enthousiast ... we waren zwanger !!! Een pracht van een dochter kwam in ons leven ! We waren super gelukkig ! Al snel hadden wij graag een broertje of zusje gehad voor ons dochtertje , zodat ze de hele hormonenkuren en zo niet zou moeten mee maken . Na 6 maanden gingen wij terug en we hadden nog 2 embryo'tjes klaar zitten in de vriezer . Allebei laten ontdooien , onze laatste kans want opnieuw beginnen vonden we geen optie meer . Ja o ja , ééntje had zich goed ingenesteld en 9 maand later een pracht van een zoon . We hebben veel te danken aan alle behandelingen . Maar voor ons zijn we met zn viertjes heel gelukkig :-) .

ondertussen zijn we nu 4 jaar verder ...

Toen opeens .... ik al een maand of twee last heb van misselijkheid en vermoeidheid ... ik ben namelijk de laatste tijd heel zenuwachtig en ik dacht hm mn maag kan dit zo goed niet aan . Maar er kwam ook een buikje piepen en ik maar gezond eten . Was iets raar ...
Ik dacht bij mezelf , toch ga ik es een zwangerschapstest doen , zo niet word het echt bloed laten afnemen en zal het wel mn maag zijn .
Maar O wee , ik viel bijna achterover ...

De test was positief !!!

De dag erna mocht ik bij mijn gynaecoloog en wist me te vertellen dat ik 3 maand zwanger ben !!!!!
En dit op natuurlijke wijze ..... echt een wonder !!!!! wij zijn dol gelukkig ! Ik wil dit met jullie delen om toch duidelijk te maken dat alles kan !


Geef niet op en blijf er in geloven ... alles kan !

Lynn.91
Berichten: 17
Lid geworden op: 4 augustus 2015, 23:02

Re: PCOS & mijn verhaal

Bericht door Lynn.91 » 24 augustus 2015, 18:30

Och amai!
Super om dit te lezen!! Proficiat :-D
Inderdaad eens leuk zo'n goede afloop!!

Ik ben ook in behandeling in het UZ Gent sinds december 2014.
Ondertussen ook drilling gehad en nog maar 1 (mislukte) inseminatie achter de rug.
We blijven hopen :-)

Wat doen ze juist bij ICSI?

Groetjes, Lynn

lill
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 augustus 2015, 9:06

Re: PCOS & mijn verhaal

Bericht door lill » 6 april 2016, 22:15

Dag Lynn



Hoe gaat het ondertussen met jou ?


Groetjes ,Lill

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten