Ervaring met tarwekiemolie en teunisbloemolie bij pco?



Plaats reactie
Biggetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:20

Ervaring met tarwekiemolie en teunisbloemolie bij pco?

Bericht door Biggetje » 18 september 2015, 11:34

Zoals het onderwerp al aangeeft, had ik graag geweten of er hier iemand ervaring heeft met het gebruik van tarwekiemolie en/of teunisbloemolie? Wat wanneer te gebruiken en eventuele succesverhalen? Of slechte ervaringen? Ik ben benieuwd... Thx op voorhand

Biggetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:20

Re: Ervaring met tarwekiemolie en teunisbloemolie bij pco?

Bericht door Biggetje » 1 oktober 2015, 16:59

Niemand? :(
Start mei 2013,lange pauze ingelast! Pco bij mij,man perfect zaad!
Reeds geprobeerd met clomid en pregnyl,gestopt wegens extreme bijwerkingen.
Nu natuurlijk proberen dmv temperaturen/ovulatietesten (voor zover die betrouwbaar zijn bij pco)

Lily87
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 juli 2014, 9:10

Re: Ervaring met tarwekiemolie en teunisbloemolie bij pco?

Bericht door Lily87 » 6 oktober 2015, 13:19

Mijn ervaring is dat theunisbloemolie en tarwekiemolie beiden niets doen. Ik heb dat geprobeerd voordat mijn gyn met medicatie wilde starten en heb geen verschil gezien in mijn cyclus. Zonder medicatie heb ik 3-4 eisprongen op een jaar, met Clomid was ik snel zwanger van onze zoon. Je kan eventueel bij je gyn eens informeren naar metformine (een antidiabeticum dat bij sommige dames de cyclus normaliseert), maar dat geeft ook afschuwelijke bijwerkingen. Misschien heb je van andere hormoonbehandelingen ook minder last dan van Clomid? Hopelijk vind je snel iets wat voor jouw lichaam werkt en waar je niet te veel last van hebt.

Jules1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 november 2015, 11:53

Re: Ervaring met tarwekiemolie en teunisbloemolie bij pco?

Bericht door Jules1 » 25 november 2015, 12:12

Hoi Biggetje,
Ik ben onlangs begonnen met teunisbloemolie na twee cyclussen van exact 56 dagen. Ik hoop zo mijn cyclus wat in te korten. Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus en had gisteren een vrij duidelijke ovulatietest. Ik hoop dus dat dit een echt ovulatie is/was want dan zou het willen zeggen dat mij cyclus verkort werd van 56 dagen naar +- 33 dagen. Dat zou fantastisch nieuws zijn. Ik stop nu voorlopig met teunisbloemolie en stap over naar tarwekiemolie. Laat ons hopen dat het helpt!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten