Menstruatie na 18 dagen? Help!



Plaats reactie
lored
Berichten: 9
Lid geworden op: 5 mei 2015, 16:35

Menstruatie na 18 dagen? Help!

Bericht door lored » 5 december 2015, 17:30

Hallo,

Pff. Wat ik nu weer heb:
Normaal heb ik hele lange cyclussen. Langste was 45 dagen.
10 november was de eerste dag van mijn cyclus. 15 november leek het voorbij te zijn. 17 nov kreeg ik weer een bloeding en 19 nov weer gedaan.
Vorige zaterdag kreeg ik plots opnieuw bloedverlies na betrekkingen en dat duurt nu al de hele week. Eerst dacht ik dat het een adertje was, maar dat kan toch niet zo lang duren? Als het menstruatie is, betekent dit dat het AL na 18 dagen is... kan dit?
Iemand ervaringen?

Ik heb 5x clomid genomen maar niet op gereageerd. 18 nov foam onderzoek gehad en daar is ook alles ok. Dinsdag hadden wij het intakegesprek voor de opstart met menopur..,

Wie kan mij helpen?
Als het maandag niet voorbij is, bel ik naar mijn gynaecoloog.

Alvast bedankt!

SarahD
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 september 2013, 19:16

Re: Menstruatie na 18 dagen? Help!

Bericht door SarahD » 9 december 2015, 0:08

Hallo,

ik heb ook PCO (mijn langste cyclus was echt waar bijna 3 maanden) maar na 18 dagen... heb ik nog nooit voorgehad.
Ik ben ook wel soms 7 of 8 dagen ongesteld, waarvan ik soms denk dat het gedaan is, maar na betrekking toch weer begint. Als je je zorgen maakt best gewoon een keer naar gyn bellen, maar zal volgens mij wel niet zo erg zijn.
Succes met de menopur!

lored
Berichten: 9
Lid geworden op: 5 mei 2015, 16:35

Re: Menstruatie na 18 dagen? Help!

Bericht door lored » 9 december 2015, 20:56

Hey Sarah,

bedankt voor je reactie!
Gisteren bloed laten trekken en daaruit bleekt dat ik in 2de helft van mijn cyclus zit. Geen menstruatie dus! Maar ze konden me wel niet zeggen bij CRG wat het wel was. 't Is gewoon raar dat dit nu al 12 dagen duurt. En echt helderrood bloedverlies. Op de CRG zeiden ze dat dit kon zijn van een eisprong, maar dat heb ik nog nooit gehad. Geen idee, maar heb eens mail gestuurd naar gynaecoloog. Hij zal me wel kunnen gerust stellen.

Groetjes en jij ook veel succes!
Lore

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten