Wat nu?



Plaats reactie
Dommeltje
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 december 2015, 11:10

Wat nu?

Bericht door Dommeltje » 13 december 2015, 11:38

Ik ben nu bijna onder half jaar aan het proberen zwanger te worden (zoals iedereen hier :-( ).
Van in maart dit jaar ben ik bezig met duphaston om mijn regels op te wekken.
Clomid van dag 3 tot dag 7 en pregnyl 5000 wanneer mijn follikels groot genoeg zijn.
En uterogestan 200 mg 3 keer per dag is er deze cyclus ook bijgekomen.
Deze cyclus ben ik maar liefst 5 keer moeten gaan voor een follikelmeting omdat ze niet groeiden.
Daarbij heb ik ook nierstenen met de nodige risico's (2 keer narcose). Extra stress omdat ze je wijzen
op het mogelijke afkomen van het vruchtje bij de narcose. Pijnmedicatie zo goed als nihil omdat je
mogelijk zwanger kan zijn. Nu moet ik woensdag mijn regels krijgen en heb ik die tweede narcose.
Vandaag toch al maar een testje gedaan... En alweer negatief. Moet ik die uterogestan dan toch blijven gebruiken?
En wanneer mijn regels komen, is het de laatste keer dat ze met clomid-pregnyl gaan proberen.
Wat komt er hierna???
Ik zit er momenteel wat door, kan het allemaal niet meer hebben. En ik weet dat veel mensen al veel langer
in dit schuitje zitten. Maar het is teveel. :(
Toch iemand die me kan verder helpen van wat er nu gaat gebeuren?
Mijn diagnose is 'gewoon luie eierstokken'.

CantWaitToMeetYou
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 november 2015, 14:27

Re: Wat nu?

Bericht door CantWaitToMeetYou » 14 december 2015, 21:12

Hoi Dommetlje,

Wat rot voor je :cry: . Ik zou wat meer uitleg aan je arts vragen en als hij/zij jou niet voldoende begeleidt en steunt, zou ik een andere arts zoeken.

dikke knuffel,
Karen
Stop pil Jul 14
Sept 2015- April 2016: 5 IUI's
Jul 16: IVF, 14 eicellen, 10 bevr., 5 embryo's, 1 terugplaatsing en 4 cryo's, niet zwanger
Okt 16: terugplaatsing 2 cryo's --> zwanger!! Kindje verwacht Juli 2017
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten