Clomid en Pregnyl



Plaats reactie
pieternel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 augustus 2016, 12:39

Clomid en Pregnyl

Bericht door pieternel » 20 augustus 2016, 23:20

Dag iedereen

Mijn man en ik proberen intussen ruim een jaar zwanger te geraken, wat tot nu toe nog geen enkele keer gelukt is. Ik heb PCO, maar mijn gynaecologe zei dat we beter eerst nog een tijdje probeerden om spontaan zwanger te worden alvorens over te gaan op 'hulpmiddelen'. Vorige maand was ze er echter van overtuigd dat ik nooit op een natuurlijke manier zwanger zou worden en heeft ze me Clomid en Pregnyl voorgeschreven.

Op 3 augustus (dag 14) ging ik 's ochtends naar de gyn, maar ze zei dat mijn follikel nog iets te klein was (14 mm) en daarom zei ze me om te wachten tot 4 augustus ('s avonds) alvorens de pregnylspuit te zetten. Mijn baarmoederslijmvlies was al ruim 1 cm dik, dus dat was heel goed. Na de spuit heb ik de eerste week erg veel last gehad van witte afscheiding. De voorbije week heb ik de hele tijd krampen alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Intussen zit ik op dag 16 na de pregnylspuit en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Mijn borsten zijn harder dan anders en ook mijn tepels zijn gevoelig. De laatste drie dagen heb ik telkens last van een opgeblazen en misselijk gevoel wanneer ik iets gegeten heb. Donderdag (18/08) heb ik een testje gedaan, maar dat was negatief. Vrijdagavond (19/08) heb ik echter een paar kleine helderrode bloeddruppeltjes (zestal) gezien op het toiletpapier, maar niks in mijn inlegkruisje.

Mijn hoop werd aan diggelen geslagen, maar dit is intussen al ruim 24u geleden en sindsdien heb ik niks meer van bloed gezien, ook niet op het toiletpapier. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zou dit een late innestelingsbloeding kunnen zijn en zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap? Wanneer mag ik dan testen? Hoe lang zou ik nog moeten wachten met een bloedtest?

Alvast bedankt!

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Clomid en Pregnyl

Bericht door Panacea » 21 augustus 2016, 12:27

kan nog alle kanten uit.
36u na een pregnyl spuit kan je je eisprong ongeveer verwachten. 14 dagen na een eisprong je menstruatie.
Dit alles uiteraard alleen als je daadwerkelijk een eisprong gehad hebt, 14mm leek me wel nog redelijk klein om de dag nadien al pregnyl te zetten

Kan je niet nog eens een testje doen? want theoretisch zou je menstruatie er nu toch ongeveer moeten zijn. Kans is er dat je zwanger bent
Het bloed kan zeker nog een innestelingsbloeding zijn, vermits de bloeding er later komt dan de daadwerkelijke innesteling. het klopt zelfs helemaal met het tijdstip voor een innestelingsbloeding!

Succes alvast en ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt!
Afbeelding

pieternel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 augustus 2016, 12:39

Re: Clomid en Pregnyl

Bericht door pieternel » 21 augustus 2016, 20:30

Panacea schreef:kan nog alle kanten uit.
36u na een pregnyl spuit kan je je eisprong ongeveer verwachten. 14 dagen na een eisprong je menstruatie.
Dit alles uiteraard alleen als je daadwerkelijk een eisprong gehad hebt, 14mm leek me wel nog redelijk klein om de dag nadien al pregnyl te zetten

Kan je niet nog eens een testje doen? want theoretisch zou je menstruatie er nu toch ongeveer moeten zijn. Kans is er dat je zwanger bent
Het bloed kan zeker nog een innestelingsbloeding zijn, vermits de bloeding er later komt dan de daadwerkelijke innesteling. het klopt zelfs helemaal met het tijdstip voor een innestelingsbloeding!

Succes alvast en ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt!
Hoi! Bedankt voor je berichtje!
14 mm is inderdaad nogal klein, maar ik had 's ochtends een afspraak bij de gyn en ze zei dat een ei pas rijp is vanaf 15mm. Ze zei echter dat een follikel gemiddeld 2 mm per dag groeit, dus dat ik er de dag nadien wel klaar voor zou zijn en dat het 'alle kansen heeft'. Ik hoop zo dat het een innestelingsbloeding is en dat ik nu gewoon te vroeg heb getest omdat mijn HcG nog te laag is...

Kinderwens7
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 augustus 2016, 12:47

Re: Clomid en Pregnyl

Bericht door Kinderwens7 » 2 september 2016, 9:12

Hallo,

en weet je al iets meer?
PCO 07-2016
Clomid: 08-2016 tot 11-2016
ICSI 1: 03-2017: Zwanger - 0 cryo's

Qressor
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 september 2017, 10:48

Re: Clomid en Pregnyl

Bericht door Qressor » 27 september 2017, 6:53

Kan je niet nog eens een testje doen? want theoretisch zou je menstruatie er nu toch ongeveer moeten zijn. Kans is er dat je zwanger bent
เว็บพนันออนไลน์ ที่ดีที่สุด

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten