Menopur



Plaats reactie
Zebratje
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 maart 2015, 10:40

Menopur

Bericht door Zebratje » 13 september 2016, 11:12

Heeft iemand ervaring met Menopur?
Kan dit zorgen voor dik baarmoederslijmvlies?
praktische tips?
last van bijwerkingen?
alvast bedankt!! zou me erg helpen om te weten waaraan ik me zou kunnen verwachten.

bolleke123
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:13

Re: Menopur

Bericht door bolleke123 » 15 oktober 2016, 18:21

Hey,

Ik ben nu al van 22 sept menopur aan het spuiten.
De eerste 9 dagen (tot de 11de dag van de cyclus) 37,5
Nog geen reactie. Nadien verhoogd voor 4 extra dagen naar 75, maar nog geen reactie. Dan nog eens 7 extra dagen, maar jammer genoeg nog steeds geen reactie.

Nu moet ik om de dag 75 spuiten en 112. Maandag mag ik terug op controle en hopelijk dan eens goed nieuws.

Clomid heeft 1x gewerkt maar nadien geen enkele ronde meer effect gehad. Met clomid had ik verschikkelijk last van warmte en zweetuitbarstingen.

Bij menopur heb ik eigenlijk geen lichamelike klachten. Gelukkig want het is al zwaar genoeg.

Verder is mijn baarmoederslijmvlies nog steeds inorde. Ander zou ze me ook niet verder laten spuiten.

Ik spuit zelf aangezien ik 2 dagen savonds werk. En ze zei dat je dat savonds moest inspuiten. Best lastig. Zeker na slecht nieuws.

Wanneer begin jij eraan?

Groetjes

Kinderwens7
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 augustus 2016, 12:47

Re: Menopur

Bericht door Kinderwens7 » 25 november 2016, 11:42

Hallo,

Menopur heb ik ook al vaak ingespoten gekregen.

De bij 1ste cyclus was dit maar paar keer, bij de 2de cyclus al iets meer en bij de 3de cylcus elke dag.
Ik liet het zetten door een thuisverpleegkundige omdat het bij mij in de bil moet, nogal lastig om dit bij jezelf te doen...

Ik moet dit nemen omdat mijn baarmoederslijmvlies niet dik genoeg is.
Nu bij de 3de cyclus neem ik ook nog extra utrogestan om de innestellnig te bevorderen. Nu is het afwachten hoe cyclus 3 afloopt.

Maar ik heb geen enkele bijwerking gehad van Menopur, juist blauwe plekken op mijn bil omdat ze elke keer weer in hetzelfde steken....
PCO 07-2016
Clomid: 08-2016 tot 11-2016
ICSI 1: 03-2017: Zwanger - 0 cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten