HSG onderzoek !!!



Plaats reactie
Flower88
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 oktober 2016, 18:51

HSG onderzoek !!!

Bericht door Flower88 » 20 oktober 2016, 10:26

Dag meiden,

Ik heb ook pas (eind augustus) ontdekt dat ik pcos heb. Bij mij ook pas uitgekomen na het stoppen met de pil, maandenlang uitblijven van de maandstonden,...

We zijn nu bijna 2 maanden verder, ondertussen bloedonderzoek van mij en van mijn man gedaan, 14 dagen terug de pil moeten gebruiken om mijn maandstonden te laten doorkomen en nadien nogmaals een bloedonderzoek van mij tijdens de maandstonden. Als laatst wou mijn gynaecoloog ook een hsg onderzoek doen... Hij zei dat hij daarna pas alle resultaten wil bespreken en starten met een behandeling.

Maar jammer genoeg heb ik mijn hsg onderzoek al smekend, tierend, jankend moeten stoppen!!! De gynaecoloog is zelfs niet door mijn baarmoederhals geraakt!!! Het deed ONGELOOFLIJK veel pijn!!!!!!!!!! ONGELOOFLIJK!!!!! Ik ben er nog steeds mentaal zo slecht van! Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad en zoveel afgezien!

De gynaecoloog zei dat mijn baarmoederhals veel te smal was en dat we dit onderzoek onder narcose moeten doen.

Is dit normaal? Of ben ik de enige die zoveel pijn heeft gehad? Het was precies alsof ze me aan het afslachten waren :((((

Nu moeten we wachten tot 6 december voor de hsg onder narcose en zonder hsg wil hij niet starten met een behandeling. Dat is dus nog eens 1,5 maand wachten om maar te kunnen beginnen...

Ik heb ongelooflijk veel stress en bang van alles meiden.

Help.......... :(

dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: HSG onderzoek !!!

Bericht door dahlia » 20 oktober 2016, 10:48

Oei, wat een ferm verhaal, Flower88...

Bij mij was het zeker niet zo pijnlijk, gewoon niet echt aangenaam. Ik kan je dus jammer genoeg niet verder helpen, maar wens je wel heel veel succes toe met het nieuwe onderzoek!
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten