Symptomen van PCOS



Plaats reactie
Cleopatra
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maart 2012, 13:25

Symptomen van PCOS

Bericht door Cleopatra » 24 februari 2019, 9:52

Hoi allemaal !

Mijn kinderwens is vervuld, mijn gezin is compleet met twee prachtige kinderen. Jarenlang (6 om precies te zijn) heeft alles in teken gestaan van het vervullen van mijn kinderwens, ik hoef jullie niet te vertellen dat dit een zware tijd is geweest ! De PCO is er uiteraard nog steeds...waar ondervinden jullie - buiten het moeilijk zwanger worden - ongemak/last/lijden van en hoe gaan jullie er mee om ? Hebben jullie iets wat er goed tegen werkt ? In mijn geval heb ik veel last van ongewenst haar (vooral storend in de hals en in het gezicht), ten opzichte van het moeilijk zwanger worden was dit onbenullig, dit ongemak komt nu echter wat meer op de voorgrond. Het moeilijk zwanger worden taste mij in mijn vrouwelijkheid ongenadigd aan, die ongewenste haren werden gewoon keer op keer weg geëpileerd. Nu vraag ik me af of jullie eventueel er een goed middeltje tegen kennen. Ook wil ik weten met welke symptomen jullie kampen voor het geval die vroeg of laat ook bij mij opflakkeren. Alvast bedankt en veel goede moed aan degenen die nog in traject zijn voor een kindje.

Groetjes

DeboraZonderH
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 april 2019, 18:00

Re: Symptomen van PCOS

Bericht door DeboraZonderH » 30 april 2019, 18:42

Mijn meest zichtbare symptoom is acné. Ik heb al geprobeerd zuivel en suiker te verminderen, had geen succes. Momenteel met producten begonnen speciaal voor de acné huid, maar ik merk nog niet echt een verschil. Moesten ze ooit werken, dan laat ik dit weten.

Gelukkig heb ik voor de rest niet echt (zichtbare) symptomen, zoals mannelijke beharing, overgewicht en depressieve gevoelens. Integendeel, ik heb serieus veel moeite moeten doen om wat bij te komen. Verder heb ik me emotioneel nog nooit zo stabiel gevoeld als sinds ik gestopt ben met de pil.
juni 2018: Pil stop
april 2019: PCOS
Juni 2019: Eerste ronde Clomid + Pregnyl - Negatief
Juli 2019: Tweede ronde Clomid + Pregnyl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten