PCO en spontaan zwanger :)



Plaats reactie
Sisterdew
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 juni 2008, 21:50

PCO en spontaan zwanger :)

Bericht door Sisterdew » 5 juni 2009, 10:37

Ik weet al sinds een hele tijd dat ik PCO heb. Gyne had me doorverwezen naar ZOL in Genk voor een behandeling. Ik en mijn partner hadden besloten dat pas in de zomervakantie te doen.
Ondertussen was ik al sinds oktober gestopt met nuva-ring. Tweemaandelijks moest ik dan Duphaston innemen van de gyne om zo "regels" door te krijgen.
Twee weken geleden wou ik weer starten met Duphaston, maar deed op voorhand toch een zwangerschapstest...en ja hoor, twee roze streepjes :). Kon het helemaal niet geloven eigenlijk, bloeduitslag bij huisdokter bevestigde, maar het was niet zo duidelijk hoeveel weken ik nu juist zwanger ben. Ook wel lastig te berekenen, als je geen idee hebt wanneer eisprong geweest zou kunnen zijn.

Ik wou dit hier toch even posten, uiteindelijk heb ik waarschijnlijk maar 1 eisprong gehad sinds september (altijd duphaston moeten nemen tussendoor) en het is al direct raak :).

Liefs,

Sisterdew

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 5 juni 2009, 10:39

Proficiat!!

Vriendin van mij heeft dat ook voorgehad, zij had pas ontdekt dat ze zwanger was op 5 maanden! :roll:

Je hebt veel geluk gehad! En die zwangerschapsduur zien we wel als je echo hebt, geen probleem.

Argje
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 juni 2009, 12:33

Bericht door Argje » 10 juni 2009, 18:00

Proficiat !
Ik heb juist hetzelfde meegemaakt en heb nu een prachtdochter van 14 maanden. Het kan dus wel degelijk. Ik hoop dat alles vlot mag verlopen en dat je kan genieten van je zwangerschap.

Sisterdew
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 juni 2008, 21:50

Bericht door Sisterdew » 13 juni 2009, 10:42

Bedankt :).
Ben er tot nu toe behoorlijk ziek van geweest, maar je hoort me niet klagen :).
Kan pas de 22ste naar de gyne...en ben eigenlijk toch wel nieuwsgierig hoe ver het ondertussen is.

Maar ondertussen geniet ik wel hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten