PCO verdwijnt na eerste zwangerschap???



Nilo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 juli 2012, 12:36

verstoorde cyclus na zwangerschap

Bericht door Nilo » 14 juli 2012, 12:51

Vorig jaar in januari ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Mijn cyclus is één keer spontaan gekomen, maar bleef dan weg, voor minstens 7 maanden, uiteindelijk ben ik terug gestart met de anticonceptiepil om de ms te forceren, wat dan wel lukte. Helaas ben ik ook enorm bijgekomen en ik geraak die extra kilos's niet kwijt, ondanks al mijn pogingen (drie keer per week sporten, en Gi dieet). Bij mij is de pcos na de zwangerschap duidelijk erger geworden. Intussen neem ik het DCI supplement om te vechten tegen de insulinerestistentie en zo gemakkelijk af te vallen, maar dat blijkt ook nog enorm moeilijk en vraagt om belachelijk veel discipline( wat ik steeds minder en minder heb...)Na één maand DCI kreeg ik spontaan mijn regels, maar daarna niet meer. Ik heb dan zelf de dosis opgevoerd, en na 2 maanden was het plots een rode tsunami. Nu wacht ik af of die verhoogde dosis toch voor een maandelijkse cyclus kan zorgen. Het vreemde is dat ik net bij de gyneacoloog mijn bloed heb laten analyseren en daaruit kon niet afgeleid worden dat ik pcos heb, dus die DCI moet toch wel iets doen? Iemand daar al ervaring mee?

Katrienemie84
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 augustus 2012, 19:34

Bericht door Katrienemie84 » 26 augustus 2012, 19:42

Hoi,

Bij mij is de PCO wel verdwenen na mijn zwangerschap. Hen nu een cyclus tussen de 32 en 36 dagen. Ben ondertussen bijna 3 jaar bevallen...
Wij gaan nu voor een tweede gaan maar moeten nog altijd via IVF/ICSI gaan omdat de motiliteit van mijn ventje zijn sperma niet goed is....

Paula
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 april 2012, 17:55

Bericht door Paula » 26 augustus 2012, 21:05

Hallo allemaal, ik heb ook PCO en ben bezig met IUI voor ons eerste kindje.
Ik lees hierboven iets over een DCI supplement, wat is dat precies Nilo? Schreef je gynecoloog het voor? En heeft het ook nut om dit te gebruiken als er geen insulineresistentie is (heb de test gehad)? Zijn er nog andere supplementen of zo die kunnen helpen?
Bedankt voor de hulp.... en veel succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten