pco-like?



Plaats reactie
Laure
Berichten: 100
Lid geworden op: 18 november 2009, 12:33

pco-like?

Bericht door Laure » 1 december 2009, 10:29

Hallo
Ik lees hier dat velen van jullie de diagnose hebben gekregen dat ze PCO hebben.
Bij mij echter klonk het PCO-LIKE. Zijn er nog zo'n dames?

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 1 december 2009, 13:56

Op mijn doorverwijsbrief stond ook pco-like maar verdere uitleg heb ik nooit gekregen. Denk dat het wat hetzelfde is hoor laure

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 december 2009, 14:47

Wil dat niet gewoon zeggen "PCO-achtig"? PCO komt in vele vormen, ik weet dat sommigen het "erg" hebben, andere minder, en dat ze bij nog anderen vaststellen dat ze zo wat neigen naar PCO zonder het echt overduidelijk te hebben. Zou 't zoiets niet kunnen zijn?

-like is engels voor -achtig hé.

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 1 december 2009, 16:03

ja zou idd wel goed kunnen zijn, mensen met pco hebben vaak overgewicht heb ik ergens gelezen en heb dat totaal niet eigenlijk. Sedert dat ik met de pil gestopt ben was ik wel serieus verzwaard maar nog altijd geen overgewicht eigenlijk.

Amy
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 november 2009, 20:14

Re: pco-like?

Bericht door Amy » 2 december 2009, 10:39

Laure schreef:Hallo
Ik lees hier dat velen van jullie de diagnose hebben gekregen dat ze PCO hebben.
Bij mij echter klonk het PCO-LIKE. Zijn er nog zo'n dames?
Hallo,

Ik heb pco-like. Omdat een bepaalde waarde in mijn bloed niet wijst op pco. Ik heb wel teveel testosteron, wel teveel eicellen die niet uitgroeien tot 1 grote eicel. Maar dan weer geen overgewicht, beharing, ...
Na een ovariële drilling was de structuur van de eicellen ook wat veranderd (probleem wel niet opgelost, maar gemilderd ...): mijn eicellen plakten niet allemaal aan de wand, en ik had zelfs enkele die meer in het midden opdoken.
Toch neem ik nog steeds menopur + pregnyl om een eicel te laten rijpen + springen, want dat lukt nog steeds niet vanzelf ...

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 6 december 2009, 19:50

Welke symptonen had je dan precies?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten