lange cyclus demotiverend



koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 30 augustus 2010, 11:28

Ik ben nog altijd aan het spuiten, follikels hebben niet veel zin om te groeien. Vandaag nog eens terug gegaan, nu eentje van 10 mm. Maar ondertussen ook al dag 16, dus niet geweldig. Dus nog altijd spuiten, nu al een paar dagen 1 dosis en donderdag weer terug.

Net op je blog gelezen dat bij jou alles goed gaat. Geniet nog van je laatste weken of misschien wel dagen :-) zwangerschap!!!

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 1 september 2010, 9:36

Hier staan de duimen omhoog meid! Laat die follikeltjes maar mooi groeien :D

Goh ik hoop stiekem toch nog weken hoor. Ik moet hier nog een paar dingen in orde brengen. Maar ik vrees er voor, heb gisteren en vannacht heel de tijd last gehad van lichte weeën, nu zou ik het toch wel nog iets te vroeg vinden hoor :?

cartouche
Berichten: 5
Lid geworden op: 2 maart 2010, 9:51

Bericht door cartouche » 1 september 2010, 14:07

Hallo allemaal,

Kwil jullie komen steunen en laten weten dat je ondanks PCO toch zwanger kan worden.
Heb reeds een zoontje van bijna 3 (december 2007) via spontane zwangerschap (had toen wel al cyclussen van 8 à 9 weken).Vorig jaar wilden we gaan voor een tweede kindje en plots sinds december 2009 had ik geen maandstonden meer. Langsgeweest bij gyn. en deze zette er onmiddellijk PCO op na echo.Ben dan in mei langsgeweest bij fertiliteitsarts (ondertussen nog steeds geen maandstonden, dus geen eisprong). Er is toen duphaston gestart om mijn maandstonden op te wekken en ben dan gestart met clomid en pregnyl.
En kijk, ben nu al in de tweede ronde zwanger (juist 6 weken). Heb echo gehad en hartje klopt. Dus dames, geef de moed niet op, het is echt mogelijk.

Groetjes,
Karo

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 7 september 2010, 14:51

Ik heb ondertussen mijn pregnylspuit mogen zetten en dan aan het klussen geslagen. En nu moet ik ook utrogestan nemen.

Maar ik word daar precies zo moe van. heeft er iemand van jullie dat al moeten nemen?

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 8 september 2010, 13:06

Hoi an!

Fijn dat je je pregnyl hebt mogen spuiten. Nu is het enkel nog afwachten en ik duim en hoop echt op eens mooi resultaat!

Ik heb utro moeten nemen. Of het nu van de utro was of van de zwangerschap weet ik niet maar ik was ook ontzettend moe! De utro maakte mij op den duur ook misselijk. Het is normaal dat het je wat zwangerschapssymptomen geeft hoor, je moet daar zeker niet van schrikken. Plus nog die pregnyl die je hebt moeten spuiten... Dit kan ook de oorzaak zijn. Het zijn beiden hormonen die door het lichaam geproduceerd worden tijdens een zwangerschap.

Cartouche/karo: thx voor de steun meid!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 10 september 2010, 9:38

hey cassyke,


Ik ga zeker getraind zijn voor zwangerschapssymptonen. Ik maak ze nu al volop mee, moe en misselijk af en toe.

koala

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 13 september 2010, 8:39

Hihi ja op den duur zijn we dat hier zo gewend dat als we dan eindelijk zwanger zijn we het niet doorhebben :wink: :lol:

Wanneer mag je nu eigenlijk testen?

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 13 september 2010, 9:09

Hey Cassyke,


Geen idee eigenlijk. Ik ga al zeker wachten tot 10 dagen na pregnylspuit en die heb ik de 3de sept gezet, dat zou dus willen zeggen dat ik vandaag al kan testen. Maar ga nog even wachten tot einde van de week denk ik!

An

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 13 september 2010, 9:33

Hoi An,

Zeker doen! Want Pregnyl kan soms wat langer in je lichaam blijven en je speelt het beter veilig he meid. Je hebt groot gelijk. Oh wat duim ik dat het nu toch eindelijk eens jouw beurt is meid!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 17 september 2010, 18:50

Hey Cassyke,

Net getest en het zal weer een maand spuiten worden!
En dat komt weer even hard aan.

Hopelijk zijn mijn MS snel daar en kan ik er weer aan beginnen

Koala

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 september 2010, 13:26

:cry: :cry: :cry: Dikke knuffel meid!

Dat moet inderdaad een zware teleurstelling zijn, hopelijk kan je met volle moed beginnen aan je volgende poging...

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 22 september 2010, 12:13

voila, we zijn weer bezig met een volgende poging.
De eerste spuit is weer gezet!

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 23 september 2010, 10:34

Op naar een nieuwe start! Ik duim voor je!!!! :D

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 1 oktober 2010, 15:32

Dag Koala,

Wat lang geleden dat ik hier nog geweest ben. Maar ik heb nog veel aan jullie hier op het forum gedacht. Zelf eerste 3 maanden met een bloedklonter gezeten, en was 1 kans op 2 dat het weer fout zou lopen. Maar kijk: nu 36e week zwanger, en alles gaat prima ...

Maar als ik naar de vroedvrouw of gynea ga, vertel ik toch altijd nog even 'dat het een hele weg was om hier te geraken' ...

Hoe is het ondertussen met jou? Nieuwe poging gestart? Veel succes ...

Ps: ik was ook héél moe van de utro!!!! en veel symptonen (uiteindelijk veel meer dan toen ik echt zwanger bleek te zijn!)

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 1 oktober 2010, 20:10

hey Emmake,


Amai, al 36 weken! Blij te horen dat alles in orde is.

Ik ben ondertussen inderdaad bezig aan 2e poging met Menopur. Op zich valt het wel mee, maandag weer terug op controle. Het enige vervelende is dat ik weer omringd word met zwangere collega's en dan krijg je telkens weer een mentale klap. Waarom zij wel en ik niet! Maar niks aan te doen en dus hopelijk ook gauw positief nieuws voor mij!

Geniet nog van je zwangerschap!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten