lange cyclus demotiverend



koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 29 oktober 2010, 10:37

Hey allemaal,


Ik heb helaas slecht nieuws. Mijn HCG-waarden zijn gedaald van 42 naar 11, dus dat wijst op een miskraam. Ik had wel anders nieuws verwacht en ben er echt kapot van. Ik had zo gehoopt dat ik van die behandelingen vanaf was. :cry: :cry:

Ik heb er nu even geen zin meer in!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 29 oktober 2010, 11:13

Hey Koala,

Heb er geen andere woorden voor dan wat is dit klote zeg!!!!
Ik snap heel goed dat je er even geen zin meer in hebt.
Dit is iets wat je eerst moet gaan verwerken.
Heel veel sterkte meid,
Ik denk aan je

Liefs Mendie

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 30 oktober 2010, 13:37

:( :( :( Ik las vol blijdschap je eerste berichtje (op men site) en toen botste ik op het tweede :cry: Dikke knuffel meisje, zoiets moet je inderdaad verwerken en eerst een plaats geven voor je opnieuw kunt beginnen. Geef jezelf wat tijd en probeer er de moed in te houden. Wij denken alvast aan jou meid!

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 1 november 2010, 11:54

Ohhh ... Wat een vreselijk nieuws ...
Ik wens je heel veel sterkte!! Probeer je vast te houden aan de gedachte dat het dus uiteindelijk wel kan lukken. Dat probeerde ik na mijn miskraam ook te doen. Het is een teken dat je lichaam er uiteindelijk toch op reageert. Je hoort helaas wel vaker dat het de eerste keer misloopt. Niet dat dit een troost is, want je keek er wellicht al erg naar uit, ... Ik herinner me het nog als gisteren (en is nu precies een jaar en 2 weken geleden) ...
Maar toch. Probeer, nadat je tijd genomen hebt hiervoor, toch de moed weer te vinden ..... Vééééééél sterkte!!!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 2 november 2010, 9:23

Bedankt voor jullie berichtjes, die deden echt wel goed. Ik heb hier heel wat geweend de voorbije dagen. Ik heb helse dagen achter de rug. Die vrijdagnamiddag naar huis vertrokken, ik kon me niet meer concentreren op mijn werk en mocht naar huis van mijn bazin (ze weer ervan). En een aantal collega's zagen ook dat er iets mis was en ik kon het niet aan dat iedereen dat zou weten en aangezien ik telkens ik iemand zag kon beginnen wenen, kon ik beter maar vertrekken. En gelukkig dat ik het gedaan heb, want toen is de vreselijke buikpijn en bloeding begonnen en daar heb ik echt van afgezien, zowel vrijdag als zaterdag. Ook mentaal want ja dan word je echt met je neus op de feiten gedrukt. Ik ben dan toch maar meegegaan op weekend met vrienden. En dat heeft me dan uiteindelijk wel goed gedaan om mijn gedachten wat te verzetten. Veel gewandeld en gefietst maar ik heb er ook veel gerust. En dus nu donderdag een nieuwe bloedname en dan zien we weer verder. Vandaag heb ik nog een dagje verlof en dat ga ik heel rustig doorbrengen.

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 5 november 2010, 9:50

Net gebeld naar de gyn voor mijn bloedwaarden. Die waren lager dan 2 dus een succesvolle miskraam! Olé, toch erg dat je dan eigenlijk tevreden moet zijn. Gyn zei dat het op zich ook wel een goed teken was dat de medicijnen wel blijken te werken. En dat is natuurlijk zo, maar nu nog niet echt een troost. Daarvoor is het nog te vroeg. We hebben nu een rustmaand en begin dec of als mijn regels vroeger doorkomen, dan weer bellen met gyn en dan vliegen we er weer in.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 15 november 2010, 15:14

Hoi meid dat gevoel is inderdaad heel dubbelzinnig he... Dikke knuffel!
Het is inderdaad wel een teken dat de medicatie zijn werk doet dus mag je nog zeker niet wanhopen, ik blijf met je mee duimen.
Geniet van je rustpauze!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 18 november 2010, 10:21

De rustmaand doet me ondertussen goed en ik ben sinds gisteren gestart met acupunctuur.

groetjes,
An

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 18 november 2010, 11:36

Hallo!

Ok, dat lijkt me een goed idee. Bij mij heeft het prima geholpen, en zou volgende keer meteen terug opnieuw mee starten. Ik ben benieuwd!!! Ik combineerde het ook met een licht aangepast dieet, niet overdreven hoor, hier en daar wat andere accenten.

Ondertussen ben ik bevallen van een wolk van een baby, een dochtertje, en geloof me vrij: het is het uiteindelijk allemaal waard! (ZElfs de verchrikkelijk pijnlijke bevalling die in een keizersnede is uitgedraaid)

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 18 november 2010, 11:46

Emmake,


Super nieuws!!! Een hele dikke proficiat met je dochter!!! Geniet er volop van en ik wens jullie het allerbeste!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 22 november 2010, 4:41

Hey Koala,

Veel succes met accupunctuur!!
En Emmake van Harte gefeliciteerd met je dochter!!

Ikzelf heb net anderhalve week in het ziekenhuis gelegen vanaf week 33. Ik had 1 cm ontsluiting en moest aan de weeenremmers daarnaast heb ik longrijpingsspuitjes gehad.
Maar na de weeenremmers ging het eigenlijk goed dus mocht afgelopen vrijdag naar huis.
Ik ben nu 35 weken dus al met al is alles nog goed gegaan.

Ik hoop dat de accupunctuur wat oplevert ik duim!!!!

Liefs Mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 23 november 2010, 18:18

Dag Mendie,

Waauw, ook spannend allemaal ... Jij zal ook content zijn als je je engeltje in je armen hebt, geloof ik. Maar de 32 weken passeren, is toch een mijlpaal he.
houd ons zeker op de hoogte!

Dag Koala,

lukt het wat met de acupunctuur?
Ik duim mee!!!!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 28 november 2010, 19:04

Hallo Emmake,

Inmiddels ben ik alweer 36 weken en het rommelt flink dus even afwachten dat mijn twee kleintjes geboren worden.
Jij van Harte met je dochter doet ze het goed??

Koala hoe gaat het met de accupunctuur??

Liefs Mendie

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 29 november 2010, 12:35

hey allebei,


Ik ben twee keer geweest, deze woensdag de derde keer. Hij behandelt me met naalden en dan ook warmte. En ik moet kruidentabletten nemen. Geen idee of het al effect heeft, maar ik ben ook niet terug met de behandeling bezig.

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 1 december 2010, 9:59

Dag koala,

Het duurt natuurlijk wel eventjes voordat het echt 'werkt'. Je lichaam moet het een en ander 'herorganiseren' he ...
Ik zou binnenkort toch ook graag terug starten met acupunctuur. Maar eerst even van keizersnede genezen ...
Als we er weer 'klaar' voor zijn, is dat hetgene ik ook eerst zou proberen, zonder hormonen. (Deze zwangerschap was: hormonen 10 dagen dan een week korter!!)

Hou ons op de hoogte he! Toitoi!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten