lange cyclus demotiverend



Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 6 oktober 2010, 20:45

Hey Dames,

Ik heb hier al zolang geen berichtje achtergelaten maar heb jullie wel gevolgd in jullie verhalen.
Soms is het voor degene die wel zwanger is moeilijk om op dingen te reageren maar wil jullie natuurlijk altijd een hart onder de riem steken.
Koala ik hoop zo dat het snel ook zo voor jou mag zijn!!

Emmake wat ver al 36 weken!! en cassyke hoelang moet jij nog? Ik ben nu 28 weken maar met een tweeling word het meestal 37 weken dus nog negen weken.
Aftellen dus maar!!

Veel Liefs Mendie :D

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 7 oktober 2010, 18:40

Hey Mendie,


Blij te horen dat het met jou ook nog altijd goed gaat. 28 weken, dat is ook al heel wat!!!

Ik zit ondertussen alweer in de wachtfase, NOD voorzien rond 18 okt. Maar deze maand waren de resultaten al het best van allemaal. Ik heb op dag 15 al pregnyl mogen spuiten, dat is me nog nooit eerder voorgekomen. Ervoor was het pas rond dag 20. Gyn was ook zeer content met dat resultaat. Maar ja ik probeer daar niet te veel aan te denken natuurlijk, want dat is nog geen garantie dat het deze keer zal lukken he!

groetjes,
An
ps en Cassyke is mama geworden van een meisje Annelore!!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 7 oktober 2010, 18:58

Hoi Koala,

Dat word dan nu wel erg spannend voor je inderdaad ik blijf duimen!!
En wat mooi voor Cassyke!! Bij deze gefeliciteerd meid.

Ik hou jullie op de hoogte en blijf jullie in de gaten houden.

Veel liefs Mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 9 oktober 2010, 13:15

Dag koala,

Waauw 15 dagen! Dat is goed!
Bij mij duurde het altijd meer dan 3 weken ...
De laatste keer lukte het mij zo vlot, mede dankzij acupunctuur. (17 dagen toen!)

Ik duim voor je!

Emma

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 12 oktober 2010, 9:58

Emmake, merciekes!

Binnen een week weet ik wellicht meer.
Dus afwachten maar!!!

An

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 15 oktober 2010, 17:46

Merciekes meiden!

An: ik duim heel hard voor jou meid, je verdient het zo!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 19 oktober 2010, 18:35

duim allemaal al maar verder voor volgende maand want het is deze keer weer negatief geworden. Nu weer wachten op MS, het ondertussen weer allemaal verwerken en dan weer opladen voor volgende cyclus

pfffffffffffffffffff

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 22 oktober 2010, 14:37

Dag koala,

Oei, dat is zeer jammerlijk nieuws ... Ik weet dat het even lijkt of de wereld vergaat dan, hoor, en dat mag ook. Maar nadien: terug draad oppikken en die nieuwe kans met beide handen vastgrijpen!
Mij is het uiteindelijk ook gelukt, maar soms moet je het even kunnen loslaten, en alles een plaatsje geven he.
Heb je acupunctuur al overwogen? Dat was hét middel bij mij!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 25 oktober 2010, 10:48

hey Emmake,

Ja, het was deze keer weer een zware teleurstelling vooral omdat deze keer zo'n geweldig resultaat had. En begin je weer volop te hopen he! En nu blijven die stomme MS nog altijd uit ondanks die negatieve test. Vandaag bloedname gedaan en dan weer bellen naar de gyn. Ik ben inderdaad acupunctuur aan het overwegen, ik heb al eens gecheckt bij een vriendin die nu afgestudeerd in in acupunctuur. Dus ik ga het wel proberen denk ik!
En jij aan het aftellen?

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 25 oktober 2010, 16:14

@Emmake,

Zo'n behandeling is echt wel een emotionele rollercoaster. Net gebeld naar de gyn en nu blijk ik toch zwanger te zijn, BN was positief! Donderdag terug voor een nieuwe bloedname. :P

Accupunctuur zal dus niet nodig zijn!

Amai ik kan het zelf nog niet geloven, maar gyn wenste me proficiat, dus ik moet het wel geloven.

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 25 oktober 2010, 18:03

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
krijg gewoon kippenvel!!!!!!
eindelijk!!!
Gefeliciteerd joh!
Liefs Mendie :D

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 26 oktober 2010, 9:17

Ja, gisteren was het allemaal een beetje raar. Ik wist het zelf even niet meer. Maar toen ik het aan mijn vriend vertelde, was die ook superblij en nu begin ik het dan stilaan te beseffen dat mijn 9 maanden zijn aangebroken. :wink:

Al zal ik wel pas gerust zijn na donderdag en dan wellicht na de eerste echo, en dan.... Voorlopig heb ik ook nog niet al te veel last, dus ja dan is dat besef ook minder natuurlijk.

Dus dames, alle tips zijn welkom!!! Merciekes allemaal voor het meeduimen. Dat heeft me ongelooflijk gesteund.

:P

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 26 oktober 2010, 10:48

Waaaaauw! Koala!!!!!!!!! Dat is pas fantastisch nieuws!! Super nieuws, amai! Geniet er nu maar met volle teugen van. Het is gewoon héééééérlijk om mee te maken. proficiat!

Ik kreeg gisteren te horen dat ik wellicht over tijd zal gaan grrrr ... en we zijn al zo ongeduldig ;) Maar alles voor dit kleine wondertje natuurlijk. Zit nog veel te goed.

Koala, je gaat de tijd van je leven beleven!!!
Succes ermee ...
En vergeet niet geregeld te komen melden hoe het met je gaat he!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 26 oktober 2010, 13:43

@Emmake, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. ik vond het ook zeer leuk dat jullie dat deden. En jij over tijd, het kleintje moet zich daar echt wel goed voelen! Geniet er nog van en dan kan je nadien dubbel zo veel genieten van dat kleine wondertje dat voor ons allemaal een groot wonder is!!!!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 28 oktober 2010, 7:19

Hey Koala,

Veel succes vandaag met de bloedtest!!
Spannend allemaal he!!
En dan weer wachten op de eerste echo en die is zoooo bijzonder.

Liefs Mandy :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten