Zware PCO



Plaats reactie
Mieke1985
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 juli 2009, 17:46

Zware PCO

Bericht door Mieke1985 » 24 januari 2010, 9:57

Hallo!

ik heb PCO, maar heel zwaar. ik krijg nooit spontaan mijn maandstonden doordat ik teveel vochtblaasjes heb en dus geen eisprong kan krijgen.

Ik reageerde niet op Clomid en niet op menopur dus starten volgende week met IVF.

Iemand die dit verhaal herkent? Ik vraag me ook af wat gaat gebeuren als ze nu weer de juiste dosis niet vinden... zou eiceldonatie dan een oplossing zijn?

Veel liefs,
Mieke

bia1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2010, 20:01

Bericht door bia1985 » 24 januari 2010, 20:17

hallo,


Ik ben zelf ook iemand met een zwaar PCOS syndroom.
Ik sta nu anderhalf jaar onder behandeling
En naar alle teleurstellende bezoeken kwam vorige maand eindelijk een beetje beter nieuws.

In oktober afgelopen jaar hebben ze bij mij operatief alles bekeken en hebben een leo bij mij uitgevoerd.
Dit is voor mij de oplossing geweest.
In de tijd dat dit nog niet was gebeurd was er ook geen medicijn die bij mij aansloeg.
op de top van de medicijnen kreeg ik 3x daags clomid
dit was het max wat ik hebben mag omdat dit niet genoeg was kon er bij mij ook geen pregniel gegeven worden.Na de operatie is dit allemaal vanzelf goed gegaan en kom ik nu nog 2 keer in de maand op controlle.

Nu is het gewoon elke maand afwachten wanneer wij eindelijk in verwachting van ons eerst kindje mogen zijn. Na dik 2 jaar wachten

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 25 januari 2010, 9:05

Hallo,

Wat houdt zo een leo precies in?

Groetjes!

bia1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2010, 20:01

Bericht door bia1985 » 26 januari 2010, 12:50

hoi

Dan branden ze op de een of andere manier
ruimte bij je eierstokken.Er kunnen dan op die plek geen ei blaasjes meer zitten.
Dan kunnen je eiblaasjes verder door groeien en lopen ze niet steeds terug.
En als het niet terug loopt kun je ook geen kiestes meer krijgen.
Vraag je behandelend arts maar eens dit is een goede manier om pcos op op te lossen.
Wel is het heel belangrijk dat ze niet te veel weg halen dit kan je kan op zwangerschap weer verkleinen.

Moet er wel even bij vermelden dat ze deze maand hebben verteld dat het goed is maar ben vanmorgen weer een week te vroeg mijn menstuatie gekregen.
Hier kunnen ze helaas niks aan doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten