natuurlijke middeltjes om cyclus te verkorten



Plaats reactie
Charlotte2009
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 mei 2009, 15:32

natuurlijke middeltjes om cyclus te verkorten

Bericht door Charlotte2009 » 21 juli 2010, 16:29

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of mensen met PCO naast alle hormonale toestanden misschien middeltjes kennen om op een natuurlijke manier de cyclus te reguleren?

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 22 oktober 2010, 15:04

Dag Charlotte,

Ik probeerde acupunctuur, en dit werkte echt zeer goed bij mij. Ik dronk daarbij speciale kruidenthee en kreeg een aangepast voedingsprogramma. Misschien het proberen waard? Voor mij was het in elk geval een geschenk uit de hemel! (Dat binnen 2 weekjes op aarde verschijnt ;))

Charlotte2009
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 mei 2009, 15:32

Bericht door Charlotte2009 » 29 oktober 2010, 16:15

Dag Emmake,

Een dikke proficiat. Nu nog maar een weekje aftellen of is het wondertje al geschied :D
Ik ben zelf nu naar een homeopaat geweest die me oa sepia voorschreef. ben wel eens beniewd. Ook ik heb al een wondertje rondlopen (van bijna één jaar). Na lang moedeloos proberen is de derde inseminatie gelukt en dit was ook wanneer ik net gestart was met accupunctuur. Ik weet niet of er een oorzakelijk verband is of toch toeval, maar wanneer ik van meer mensen succesverhalen hoor ben ik toch geneigd om er in te gaan geloven. Nu ga ik nog niet langs de accu omdat ik gewoon aan mijn cyclus wil werken en nog niet persé nu al terug zwanger wil zijn. Wanneer we er helemaal klaar voor zijn zou ik ook wel terug langs acupuncturist gaan.

geniet nog even van je zwangerschap en dan van je kleintje. Dat is echt fantastisch!

Marleen
Berichten: 93
Lid geworden op: 19 juni 2010, 16:39

Bericht door Marleen » 5 november 2010, 12:21

Ik ben zeer geïnteresseerd in accapunctuur. In het verleden heb ik goede resultaten gehad met behandelingen van accapunctuur voor allergieën.

Ik heb al verschillende hormonale behandelingen gehad en heb de pech van hierbij telkens migraine-aanvallen te krijgen. (Ik had daarvoor nooit migraine gehad, maar nu blijkbaar wel).
Anyway: ik zie het niet zitten om nog zoveel ziek te zijn met chlomid of fostimon of menopur of...

Ik zou het ook over een andere boeg willen gooien dus. Kent er iemand een huisarts die accapunctuur erbij doet? (Ik ga graag naar een dokter als het over zoiets gaat, en ik wil niet te veel hocus pocus, maar iemand die weet wat hij doet). Ik wil er wel verder voor reizen ook, dus als iemand suggesties heeft? Zeer welkom!

Charlotte2009
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 mei 2009, 15:32

Bericht door Charlotte2009 » 23 november 2010, 18:54

Dag Marleen,

Ik ging naar Ekeren, Sven linsen of zoiets. Weet de naam niet meer zeker, maar staat tussen de lijst van erkende acupuncturisten.

Grtjs Charlotte

Marleen
Berichten: 93
Lid geworden op: 19 juni 2010, 16:39

Bericht door Marleen » 27 november 2010, 17:07

Bedankt Charlotte voor de tip

Ik heb gezien dat die zelf 2 praktijken heeft. HEb jij succes gehad hiermee?

Charlotte2009
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 mei 2009, 15:32

Bericht door Charlotte2009 » 5 december 2010, 23:17

Dag Marleen,

Ja, het leek een heel snel succes te hebben. Wij hadden er al 2 IUI's opzitten zonder resultaat. Na de 3de IUI ging ik naar de acu. Deze zei me dat ik een 'koude baarmoeder' zou hebben. Dit zou innesteling moeilijk maken. Hij heeft me na de IUI behandelt en ik bleek zwanger te zijn! Natuurlijk is het altijd de vraag of dit toevallig is of echt aan de acu ligt. Ik denk dat het een combinatie van factoren en een goede dosis geluk zal zijn. Toch zou ik de volgende keer naar de acu stappen en de rest van de medische mallenmolen even achterwege laten. Ik geloof echt wel dat dit een effect kan hebben!

Grtjs Charlotte

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 6 december 2010, 13:23

Hoi Charlotte,

Hier zelfde ervaring! Ook 3e keer raak dankzij acu. Vraag me ook af of het toeval is of niet ... Maar toch: binnen een paar maanden, als ik wat hersteld ben van vorige bevalling, terug op naar de acu! En dan eens proberen op deze manier, zonder 'extra hormonen e.d.' ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten