MBV3



Plaats reactie
Marleen
Berichten: 93
Lid geworden op: 19 juni 2010, 16:39

MBV3

Bericht door Marleen » 1 september 2010, 16:42

Ik ben vandaag officieel MBV goedgekeurd.

Geachte mevrouw, wij hebben uw aanvraag tot tussenkomst voor een forfait Medische Begeleide Voortplanting MBV3 goed ontvangen. De adviserend geneesheer heeft hiertoe zijn akkoord verleend.

Moet ik hier nu blij mee zijn? Ik voelde me al mislukt als vrouw eigenlijk. Maar met deze woorden zwart op wit te zien, denk ik dat ik er volledig naast zat: ik ben gewoon een gefaald levend organisme. Zelf de planten in mijn tuin hebben geen medische begeleiding nodig.

Enfin, ondanks dat alles heeft die geneesheer van de mutualiteit, die me nog nooit heeft gezien dan toch gezegd dat ik zo slecht nog niet ben, en ik krijg wel toestemming om mezelf voort te planten. Dank je wel adviserende arts.

Ik denk dat humor de zwemgrodel is op de rivier van het onvruchtbare leven :D

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 13 september 2010, 8:43

Marleen ik lees je berichtje nu pas :oops: en wat is het zoooo herkenbaar. Ik had ook eerder dat gevoel van 'falen' als vrouw toen ik dat papier kreeg. Het was precies of ik een akkoord nodig had om zwanger te worden terwijl een ander vrouw dit zomaar kon!

Hihi je verwoordt het wel super goed meid! :D

Vraagje: mag ik dat op mijn site zetten (anoniem natuurlijk) want ik vind dat gevoel zo intens en ik heb het zelf ook meegemaakt... Enfin laat maar weten als je liever hebt van niet he :wink:

Marleen
Berichten: 93
Lid geworden op: 19 juni 2010, 16:39

Bericht door Marleen » 5 november 2010, 12:17

Nog veel latere reactie, maar je mag het zeker op je site zetten!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten