Statistieken over PCO



Plaats reactie
bigjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 januari 2011, 15:17

Statistieken over PCO

Bericht door bigjo » 4 januari 2011, 15:20

Beste,

ik heb zelf PCO en heb het internet afgegaan naar meer informatie hierover. Toch mis ik concrete statistieken die moed geven dat zwanger worden met PCO kan en dat vele vrouwen met PCO kinderen gekregen hebben op natuurlijke wijze of met behulp van een behandeling. Vandaar dat ik een enquete op poten gesteld heb teneinde statistieken te genereren over vrouwen met PCO. De resultaten van deze enquete zal hopelijk moed geven aan vrouwen met PCO die zwanger proberen te worden.

Ik zoek dus vrouwen met PCOS die deze korte enquete graag zouden willen invullen:
Enquete PCOS
http://enquete.mtmclub.org/index.php?sid=23776&lang=nl

dank bij voorbaat

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 24 januari 2011, 22:29

Dag Bigjo,

op zich een goed idee hoor. Ik heb het ingevuld, maar denk wel dat je misschien best niet te hard veralgemeent. Ik moest bij sommige vragen toch echt wel nadenken omdat het allemaal niet zo eenduidig is. Ieder verhaal is ook zo anders...
Misschien dat je dan meer hebt aan verhalen die je leest, er zijn voor PCO echt wel heel wat hoopgevende verhalen, maar ook daar weer: dat geldt zeker ook niet voor iedereen.
Hopelijk heb je iets aan je enquete, 'k ben alleszins wel benieuwd naar de resultaten...

Groetjes en veel succes en moed!
Barbara
xxx

Duifke
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 augustus 2010, 12:00

Bericht door Duifke » 30 januari 2011, 22:55

Hallo Bigjo,

Goed dat je wat statisieken wilt krijgen.
Ik heb je vragenlijst ingevuld,
Met Babs ben ik het ook wel eens, je moet het niet te algemeen nemen.
Daarnaast zijn vrouwen met PCO natuurlijk hartstikke blij als ze 1 kindje krijgen. Maar ik ben ook zeer benieuwd hoe het zit met een tweede zwangerschap. Wij zijn ondertussen alweer twee jaar bezig voor een tweede kindje, maar dat verloopt niet zoals gehoopt. Vorig jaar in maart heb ik met 10 weken zwangerschap ontdekt dat de zwangerschap niet meer in stand was.
Sindsdien hebben we alweer 5 inseminaties gehad, maar die eindigen allemaal in een teleurstelling. Om de eerste keer zwanger te raken, ging het achteraf gezien heel snel en toch wel makkelijk, ondanks de PCO. Nu is dat een heel ander verhaal.
Natuurlijk ben ik hartstikke gelukkig met onze prachtige lieve dochter, maar de kinderwens blijft.

liefs
Duifke

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten