PCO en IVF?



koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 25 maart 2011, 22:45

Hey Babs,

Helaas, helaas, onze afspraak voor maandag is verzet naar 3 mei!!!!!!!!!
De resultaten van de testen zijn dan pas beschikbaar. Die rustperiode heeft nu echt wel lang genoeg geduurd, het mocht nu wel eens terug beginnen en lap, nu kunnen we nog veel langer wachten. En dan waarschijnlijk weer wachten tot de goedkeuring van de ziekenkas en eer we dan weer kunnen beginnen. We waren beiden wel wat teleurgesteld toen de secretaresse van onze gyn belde om dat te zeggen.

Maar ja, niks aan te doen he! Veel keuze hebben we natuurlijk niet. Dus we zullen nog even langer geduld moeten hebben!

groetjes,
An

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 26 maart 2011, 14:42

WABLIEFT???????? Dat kunnen ze nu toch werkelijk niet menen!! Ineens hupla 1,5 maand erbij. Jezus zeg, soms vraag ik me echt af waar de menselijkheid nog is. Net ook op een blog van een lotgenootje een verhaal gelezen waar m'n haren echt recht van gingen staan, over hoe lang ze nog moest wachten en aan het lijntje werd gehouden. Sorry maar dat is toch echt erover. Welke tests waren dat dan, dat je zo lang moet wachten? Bij ons duurden enkel die genetica-tests zo lang. De rest is echt wel maximum een paar weken tot een maand. Bepaalde bloedtesten duren pakweg 2 weken, een zaadtest duurt ook echt niet lang, ook zoiets van een 2 weken of zo. Waar gebeuren die tests misschien? Kan je daar eens niet naar bellen? Soms moet je echt vervelend doen om iets gedaan te krijgen hoor, als er iets is dat ik (ook) geleerd heb is het dat wel. Als je niet een beetje op je strepen staat, doen ze gewoon wat voor hen het makkelijkst is.

Kan je die goedkeuring trouwens al niet aanvragen? Dan heb je tenminste die tijd toch al gewonnen!

Ach ja, ik kan nu wel zeggen, maar jij zit er wel mee he... Ik hoop echt dat je ofwel toch misschien wat sneller iets weet, ofwel dat je iets kan vinden voor jezelf om de vreselijk lange wachttijd wat draaglijker te maken. Want het heeft idd wel echt lang genoeg geduurd nu!

Ik duim en denk aan je...

Liefs
Babs
xxx

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 3 april 2011, 16:28

Hey Babs,


Het gaat over een staal van mijn vriend en dan inderdaad ook genetische tests. En voor mij ook genetische testen. En we kregen in Leuven al wel te horen dat die genetische testen meer tijd vragen, maar we dachten dat de gyn vooral het staal van mijn vriend nodig had voor de verdere behandeling te bepalen. Nu zijn we inderdaad wel teleurgesteld vooral in onze gyn. Zoiets had ze toch kunnen weten. Dan hadden we toch al veel sneller die testen kunnen doen. En ja, die aanvraag kan natuurlijk varieren naargelang de behandeling he! Dus ik vrees dat we nog geduld moeten hebben. Maar dat maakt dat we na onze miskraam nog maar 1 poging gedaan hebben en voor de rest maar wachten en wachten en wachten.

En met jou alles okee? Ik hoop dat je er af en toe al wat van kan genieten en dat je snel voorbij die cruciale weken bent zodat je er dan hopelijk helemaal kan van genieten.

groetjes,
An

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 15 juli 2011, 14:46

koala schreef:Hey Babs,


Zelf ben ik hier ook niet veel geweest. Die rustperiode heb ik niet veel zin om te volgen hoe het met anderen gaat. Ik moet wel zeggen dat die rust me ook wel goed doet.

Allereerst goed voor jou hoor! Ik gun je het van harte. Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je er toch van kan genieten. Ik kan me best wel voorstellen dat de angst ook groot is, volledig te begrijpen natuurlijk. Maar hopelijk kan de vreugde het af en toe ook overnemen en kan die op termijn de bovenhand halen!
Blij dat mirakels toch ook nog bestaan!

We moeten maandagavond naar de gyn en dan weten we meer weer.

Hoi An,

Hoe gaat het ondertussen met jou? Lang geleden, seg!

Emmake
groetjes,
An

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten