Wie gaat/is rond 22/8/2011 begonnen met Clomid



mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 30 januari 2012, 18:59

Hey ML2861,
Nog steeds alles goed.
Het buikje begint te komen. Vorige week was het nog van is die zo dik geworden of is ze zwanger. Maar deze week zie je het echt.
Geen last van niks, echt niet. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben.
Heb wel 1 voordeel.
Sinds ik zwanger ben ben ik 6 kg vermagerd. En daar blijft nu nog 5,6 kg van over. Dus mag helemaal niet klagen. Is niet dat ik ongezond eet, maar ik drink minder alcohol en eet ook véél minder chips. Gewoon gezond aan het leven.

En met jullie? Heb je je volledig achter het moeilijke besluit kunnen zetten?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 6 februari 2012, 19:17

de ene keer gaat het gemakkelijk de andere keer is het moeilijker. Soms hoop ik dat het voor ons nog een sspontaan kan gebeuren, maar ik denk niet dat dat nog voor mij is weggelegd. dan had ik de vorige 4 jaar ook kunnen zwanger worden, want heb na mijn tweede nooit meer de pil gebruikt.

Ben blij dat het voor jullie goed verloopt
nog veel succes en tot je volgend berichtje :-)

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 18 februari 2012, 13:10

Woensdag zijn we bij de gyn. geweest. En we weten wat het gaat worden. Langs de roze kleur mogen we doorkijken. Oh mijn ventje is gelukkig (anders ook wel hoor) maar hij gaat al opzoek naar een oude porche om die later samen op te knappen. Mannen, het blijven toch kleine kinderen.
Nu vrijdag moeten we voor onze 5 maanden echo gaan. Er is ook een 3D-echo bij. Dat laatste moet niet voor mij, maar de dokter zegt dat ze daar véél meer op zien dan op een gewone echo.

Denk toch véél aan jou hoor. Vreemd, we kennen elkaar niet, en toch weer wel. Zou wel mooi zijn een spontane zwangerschap. Maar je moet realistisch blijven, het is gelijk je zegt, anders was je al eerder zwanger geweest. Maar je zal wel 2 schatten van spruiten hebben, die de pijn toch een beetje verzachten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten