Wie gaat/is rond 22/8/2011 begonnen met Clomid



ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 1 november 2011, 22:57

@mopje:wel een heel raar verhaal, mijn eitje was 13mm dus geen pregnyl gekregen. Bloed getrokken, naar zee vertrokken waar ik 2 dagen zou blijven, 's avonds getelefoneerd. wat bleek eitje had blijkbaar supperspurt ingezet want stond op springen. Maar aan zee geen pregnyl bij. Gyneco zei dat mijn piek zo hoog was dat eitje vanzelf wel zou springen; heb gevraagd of ik dinsdag nog mocht zetten, ze zag er geen probleem in, kon geen kwaad. Ik vraag me nu alleen maar af wta pregnyl voor mij nog kan doen? innestelen bevorderen?

@lieza
kom hier maar regelmatig je hart luchten!!! Is belangrijk dat ge is kunt zeveren tegen mensen die begrijpen dat dit niet zagen is maar het proberen verwerken van een teleustelling.
mss ook is bij UIU-clubje kijken, daar zit ik ook en daar nemen veel mensen clomid.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 2 november 2011, 6:52

@ml2861: Oh dat is toch super nieuws. De zeelucht zal goed gedaan hebben :) . Hoop dat je er toch van hebt kunnen genieten. Zou ze niet zeggen dat je pregnyl mag zetten om je gerust te stellen? Het zal nooit geen kwaad kunnen hé. Oh ik hoop het zo voor je!
Ik ben eergisteren naar de dokter geweest. Ben er toch niet gerust in dat ik de 23ste pas naar de dokter kan gaan. De huisarts heeft nu mijn bloed getrokken, voor mijn antistoffen, en bla bla bla. Hoop dat dit me meer op mijn gemak gaat stellen.
pff, ik hoop dat ik snel 12 weken ben, dan is het meeste gevaar toch geweken. Iedereen zegt maar dat ik moet genieten, maar ik kan dat op dit moment nog niet.
Is ook niet goed voor ons klein pukje hé. Mijn ventje die is wel gerust, maar op dat gebied zijn we toch 2 tegenpolen (misschien maar goed) Vandaag krijg ik de uitslag. Ben echt nerveus. Ben toch wel echt een onnozele trut hé.


Moet je nog terug naar de gyn. gaan?

@Lieza, je ziet, ben niet de enigste die zegt babbelen en zeveren hier. Doet echt goed om iemand anders zijn ervaring te horen.

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 2 november 2011, 9:58

dat had ik ook met mijn vorige zwangerschap, blij dat de 12 weken voorbij waren en dan blij dat jet het voelt bewegen.

laat maar weten wat de uitslag zegt:-)

ik moet niet meer naar gyneco, pas bellen wanneer NOD doorkomen of ik zwanger ben.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 3 november 2011, 19:26

Oh ik duim toch zo hard met je mee hoor. Wanneer weet je iets? 2 weken zeker?

Mijn bloeduitslag was goed. behalve de toxoplasmose. Maar dat zal wel met iedereen zo zijn hé. Moet eens opzoeken op wat ik moet letten.

Weet je wat ook een beetje door mijn hoofd spookt (word er 's nachts vaak wakker van). Er heeft mij iemand proficiat gewenst en ook onmiddellijk gezegd:
Mijn collega zijn vrouw was 7 weken zwanger en heeft een miskraam gehad.
In het begin dacht ik pff, maar nu dat die week 7 er is, heb ik toch wel bang. Gek hé. Net zoals ik over 2 jaar zei, mosselen blijf ik eten. En nu heb ik er totaal géén zin in.

En dat zwijgen tegen iedereen, dat is pas moeilijk hoor! Ik zou het tegen iedereen willen zeggen.

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 4 november 2011, 16:38

das niet gemakkelijk he,dat zwijgen. Wij hebben gewacht tot 11 weken, nekplooimeting. het geslacht hebben we steeds verborgen kunnen houden. :)
normaal kan je op 7 weken een hartslag waarnemen. Toch raar dat je nog 3 weken moet wachten, dan gaan ze ineens proberen om nekplooimeting te doen. Mss toch maar is bellen voor eerdere echo dan ben je mss toch al een beetje gerust :)

ja mijn NOD verwacht ik rond den 15 november. Wordt weer zeer spannend. ben is benieuwd of het later spuiten van pregnyl mss een positieve invloed kan hebben op innesteling.

toxoplasmose had ik ook. Niet in aanraking komen met kattenuitwerpselen, geen ongewassen rauwe groenten eten, geen prepare of andere bereidingen waarbij gehakt niet wordt gebakken. Dat ik wat ik er nog van weet :wink:

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 5 november 2011, 7:24

Waarvoor dient die nekplooimeeting? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ja onze gyn. is op vakantie. Vandaar dat ik nog 3 weken moet wachten. Eerder gaat me toch niet gerust stellen hoor. Dat gaat pas zijn als ik 3 maanden ben.

En dat zwijgen. Mijn mama kan het ook niet meer langer voor zich houden. Vanavond komen haar neven en nichten en dan wordt het nieuws gezegd se. En zeggen dat mijn schoonma het nog niet weet. Mijn vriend wilt dat nog niet. Want anders worden we nu al overladen met cadeau's en zo.

En begin maar eens op te zoeken hoe het zit met die toxoplamose. Want mijn klein teentje zegt dat het deze keer raak gaat zijn :-).
Weet jouw familie dat je bezig bent voor een 3de?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 5 november 2011, 15:34

nekplooimeting wordt gebruikt om te kijken of je geen mongooltje hebt.

ik zou uw mama toch nog laten inhouden tot je zeker weet dat alles in orde is.

mijn familie langs 2 kanten weten van niets, omdat ten eerste als mijn schoonmoeder dat te weten komt ze drastische beslissingen gaat nemen denk ik( hebben samen een zaak) en als ik nu zwanger zou zijn kunnen we zeggen dat het een ongelukje is, niemand hoeft van de hormonentherapie te weten. Is niet gemakkelijk met al 2 kids om de gyneco bezoekjes zo onopvallend te doen, maar tot hiertoe hebben ze geen argwaan. En ten 2de als het niet lukt tegen ten laatste februari stoppen we ermee. Ik moet dan toch sowiso stoppen omdat ik anders in dec of januari zou bevallen en dat is niet echt gemakkelijk met de zaak, zo met de feestdagen. En omdat we eer we terug kunnen beginnen het leeftijdsverschil met de jongste dan bijna 7 jaar bedraagt en dat vinden we wa veel. Dus als we dan stoppen is het vertellen voor niets geweest en dan laat iedereen mij met rust, zonder elke maand te vragen en, en, en.....

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 6 november 2011, 20:13

mijn mama in toom houden, is te laat. De "nieuwskrant" van het dorp weet het. Dus het nieuws zal héél snel rond gaan. Tja, als het misgaat gaat het mis, kunnen we toch niet tegenhouden.
Oei, dat gaat dan een eerste spannende echo worden. Met de nekplooimeting. Gelukkig bestaat dat allemaal. Zijn er nog eigenlijk testen (buiten vruchtwaterpunctie) die je kan doen om te kijken of het een "normaal" kindje gaat worden.
Mijn vriend is zich ook al aan het voorbereiden. Hij vraagt hoeveel we iedere maand op Pukje (want zo heten we het vruchtje) zijn rekening gaat komen. Zo die details.

Tja schoonfamilie, een mens heeft die niet voor te kiezen hé. En februari is nog ver voor een ongelukje hé. Tja van 2 naar 3 is een hele aanpassing hé. Maar dat gaat je lukken, het zal wel moeten :wink:


Nu ga ik wel misschien iets héél vreemd vragen. Had jouw man problemen met sex :oops: ? Die van mij wil op het moment niet. Nog geen klein beetje. Denk dat hij schrik heeft dat het mis kan lopen

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 6 november 2011, 22:01

wij hebben op vier maanden een organenecho moeten laten nemen, om te kijken of alle organen normaal groeiden, ik weet niet of dat bij jou gyneco de gewoonte is.

ik moet wel eerlijk zijn wij hebben het steeds de eerste drie maanden ook ni gedaan :oops: ; met de schrik dat er iets zou misgaan. Ik denk niet dat het kan, maar het stelde ons gerust.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 8 november 2011, 5:13

Enne, nog alles goed daar. Wordt spannend hé. Oh ik ben toch zo voor je mee aan het duimen.

Oef dan zijn wij toch niet abnormaal. Allé mijn ventje dan. :)

Ik begin het stilletjes te weten. Ik moet véél meer plassen, zelfs 's nachts opstaan. En moe dat ik ben. Niet, maar ook echt niet normaal. Gisteren ben ik moe gaan slapen, en nu ik opgestaan ben, ben ik dus kapot.
pfff.

En het gaat nog een lange dag worden. Vanavond om 20 uur hebben we een afspraak voor de onthaalmoeder. Mijn zus die was toen al te laat voor degene die zij wou. Heb jij die van jou snel gevonden? Of zijn die nooit naar een onthaalmoeder geweest?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 8 november 2011, 23:13

jawel, ik denk dat als ik drie maand ver was dat ik er een had, op aanraden van iemand anders. Kids gaan er nog steeds;Want doet ook naschoolse.

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 8 november 2011, 23:14

bedankt om mee te duimen, nog een weekje te gaan. en dan valt weer het verdikt en ik hoop zo hard dat het positief is dan kunnen we samen zwanger zijn!!!

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 14 november 2011, 16:18

tot hiertoe nog niets, bang afwachten........ :?

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 14 november 2011, 19:59

Ik duim nog steeds voor je hoor.
Het komt in orde. Het gaat goed komen. Je gaat het merken.

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 15 november 2011, 18:12

wanneer mag jij nu weer gaan op afspraak?
Nog steeds zo moe?

Hier nog niets, maar na mijn cyclus van vorige keer wil ik pas vrijdag een beetje hopen. Dus hier nog steeds spannend want heb ook nog steeds af en toe lichte menstruatiepijnen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten