Wie gaat/is rond 22/8/2011 begonnen met Clomid



mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Wie gaat/is rond 22/8/2011 begonnen met Clomid

Bericht door mopje » 22 augustus 2011, 20:18

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van de dokter. Morgen naar apoth. we gaan beginnen met Clomid.
2 pillen per dag, is het begin naar het schijnt.
Wie gaat/of is rond deze periode ook begonnen?

Morgen moet ik naar ziekenhuis bellen, ventje moet zijn sperma ook laten onderzoeken. Hij werd bleek toen dit gezegd werd. Maar zei de dokter, wees gerust. We hebben hier "speciale" kamertjes daarvoor. :D

Zijn jullie mee geweest met jouw ventje? Weet niet goed of ik mee moet gaan of niet.

Graag jullie reactie.

Lilla
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 juni 2011, 20:55

Clomid

Bericht door Lilla » 23 augustus 2011, 20:39

Dag Mopje,

Mijn vriend heeft gewoon een staal binnengebracht. Hij mocht het staal 'thuis' maken en dan gewoon binnebrengen in het labo :)

Succes!

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 23 augustus 2011, 21:14

hallo Lilla,

De gyn. zei dat het beter was als het staal daar gemaakt wordt. We wonen ook wel meer dan een half uur van het ziekenhuis.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 15 september 2011, 18:00

Vandaag nog maar eens naar de gyn :cry:
Die stomme regels willen maar niet doorkomen. Vroeger wou ik dat ze wegbleven en nu wil ik maar dat ze komen. Een mens kan toch raar in elkaar zitten.

Vandaag dus bloed laten trekken, regels zouden ieder moment kunnen komen (was de uitslag). Hoop dat het snel is.
Want:
Ventje heeft ondertussen zijn "kwakje" gebracht.
Uitslag weten we pas bij de eerste echo.
This te hopen dat daar alles ok mee is. pff wat een gedoe.

Heeft er soms ook nog iemand twijfels om er mee door te gaan. Heb soms paniekaanvallen (allé krijg het soms héél warm) als ik er aan denk dat ik MISSCHIEN ooit eens zwanger ga zijn. Zal ik een goede moeder zijn, heb ik genoeg tijd. Als ik ooit zwanger geraak. pff. Zit daar soms nog iemand mee?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 16 september 2011, 9:37

mopje, die gevoelens had ik ook. vroeger was het gemakkelijk dat ze niet doorkwamen maar nu wil ik niets liever dat ze doorkomen :-)

ale liever ni met een positieve zwangerschapstest als resultaat.

Ik kan de leden van deze topic mss een beetje geruststellen. ik ben ondertussen 33j. heb PCO heb 8 jaar geleden na 8mnd proberen met vanalles een drilling gehad en na 8 mnd met pregnyl was ik zwanger. 1.5j. na bevalling terug in actie geschoten en na 8mnd was ik terug zwanger.
het rare bij mij is na mijn 2de bevalling heb ik geen pil meer gepakt en ben nooit zwanger geraakt. Mijn gyneco vond dat wel raar, maar ik zal dan waarschijnlijk nooit een echte eisprong gehad hebben, heb4jaar op regelmatige basis mijn regels gekregen en het begon terug te kwakkelen toen we besloeten om nog voor een derde te gaan. Ben nu bezig met Clomid en pregnyl, ik heb wel steeds een eitje maar er is nog geen zwangerschap uit gekomen.

hopelijk kan ik met mijn verhaal jullie een hart onder de riem steken!!

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 18 september 2011, 16:13

Hey ml2861

Een derde amai, doe ik mijn petje voor af. Ik zou al blij zijn met 1tje :)
Maar ik duim voor je, dat er snel 1 eitje klaar is.

Eindelijk mijn regels zijn er.

Mag dinsdag dus beginnen met clomid. Is de eerste keer dat ik ga slikken. Met gemengde gevoelens! Want als ik overal alles erover lees, is er niemand die op korte termijn zwanger is. pfff, de tijd begint ook een beetje met mij te dringen, ben 32 jaar. Moet geen 5 jaar meer wachten hé. Maar ja, afwachten en het beste hopen.

Zou ik je wat mogen vragen ml2861?
Hoe lang heb je de eerste keer clomid genomen?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 19 september 2011, 9:41

@mopje:

5dagen 2 pilletjes per dag.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 29 september 2011, 6:10

Is benieuwd se.
Morgen eerste keer naar de gyn.
Het zal wel niks zijn, er zullen wel geen eitjes te zien zijn. Maar ja, we moeten toch gaan hé.
Krijg ik ook de uitslag van mijn ventje zijn kwakje. We kunnen alleen maar duimen zeker.

Wat ik mij eigenlijk afvraag. Hier lees je alleen maar hoelang en wat we allemaal moeten doen voor een kindje. Is er eigenlijk iemand, die de eerste keer clomid heeft genomen en zwanger is geworden? Ik geloof het niet hé.

sara1980
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 maart 2011, 21:27

Bericht door sara1980 » 29 september 2011, 10:06

Mopje: ik ken wel enkele vrouwen die direct zwanger waren met Clomid, het kan dus wel maar hoop er niet te hard op.
Ik was de eerste keer na 3 rondes, met telkens een hogere dosis Clomid, zwanger, de tweede keer heeft het langer geduurd.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 30 september 2011, 21:09

Ben vandaag dus bij de Gyn geweest.
En wat een mooi nieuws hebben we gekregen se.
Er zijn 2 "eitjes" op me aan het wachten. 1 klein en 1 groot. Kan niet mooier zijn.

Uitslag van mijn ventje. Hoeveelheid meer dan 1 miljoen (wist niet dat het er zoveel konden zijn) dus dat was perfect, de bewegelijkheid perfect. Enkel de vorm was niet zo goed voor het innestelen, maar zei de gyn: trek je daar niks van aan, want met zo'n hoeveelheid, zijn er toch altijd die goed zijn.

Hij heeft me de volgende stap ook uitgelegd se.
Vrijen vrijen en nog eens vrijen. Dat waren zijn woorden.
Minstens 2 keer tussen zondag en woensdag. Dat zal wel géén probleem geven zeker.

En dan maar hopen dat mijn regels weg blijven hé. Binnen 3 weken mag ik testen.
Het zal toch niks zijn, maar ja, wie weet hé.


Is er eigenlijk nog iemand zo ver?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 6 oktober 2011, 10:34

@ mopje: moet je geen pregnyl spuiten om eisprong te bevorderen?

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 6 oktober 2011, 17:55

Hey ml2861,

Nee, ik moet geen spuiten zetten.
Hij zegt dat ik goed reageer. En als we enkele keren Clomid nemen, dat het raak moet zijn.
Heb wel al 2 dagen last van mijn rug en buik. Weet nu niet of het door die Clomid komt, of dat het mijn eisprong was.

Lukt het met jou?

ml2861
Berichten: 152
Lid geworden op: 7 september 2011, 11:18

Bericht door ml2861 » 6 oktober 2011, 23:57

nu aan het wachten of het raak is, dinsdag weet ik meer; heb er niet echt een goed oog in, heb weinig tot bijna geen extra cervixverlies.

en als het niet lukt deze keer moet mijn ventje terug zijn sperma laten nazien. :( Dan zou het probleem niet alleen meer bij mij ligge maar ook bij hem :(

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 7 oktober 2011, 8:34

oei ml2861.
Ik ben blij dat mijn ventje al getest is. Onze gyn zei, dan weet je al of het hopeloos is of niet. Gelukkig voor ons scheelt er niets met zijn visjes.

Ik duim voor jou mee.

Ik moet nog 2 weken wachten, om me te testen.
Mag ik jou wat vragen. Wanneer krijg je eigenlijk de "eerste" zwangerschapstekens? Je mag er niet bezig mee zijn, maar in mijn achterhoofd doe ik niks anders. Als ik iets voel (heb last gehad van onderrugpijn en buikpijn) dan denk ik constant zou het zo zijn. Slijmverlies heb ik nog allemaal niet. Dus ik weet het niet. Maar ergens denk ik toch dat het niks gaat zijn. Het zou véél te mooi zijn om van de eerste keer raak te hebben. En zo iets past niet bij mij in het plaatje. Heb soms het gevoel dat ik geboren ben voor het ongeluk.

Ik duim, duim duim voor jou! Hoop dat het gelukt is. Altijd van de positieve kant blijven kijken hé. Zeggen ze ook tegen mij. het mooie eraan zeggen ze dan is het oefenen. ja ja.

mopje
Berichten: 41
Lid geworden op: 2 augustus 2011, 18:04

Bericht door mopje » 7 oktober 2011, 8:34

oei ml2861.
Ik ben blij dat mijn ventje al getest is. Onze gyn zei, dan weet je al of het hopeloos is of niet. Gelukkig voor ons scheelt er niets met zijn visjes.

Ik duim voor jou mee.

Ik moet nog 2 weken wachten, om me te testen.
Mag ik jou wat vragen. Wanneer krijg je eigenlijk de "eerste" zwangerschapstekens? Je mag er niet bezig mee zijn, maar in mijn achterhoofd doe ik niks anders. Als ik iets voel (heb last gehad van onderrugpijn en buikpijn) dan denk ik constant zou het zo zijn. Slijmverlies heb ik nog allemaal niet. Dus ik weet het niet. Maar ergens denk ik toch dat het niks gaat zijn. Het zou véél te mooi zijn om van de eerste keer raak te hebben. En zo iets past niet bij mij in het plaatje. Heb soms het gevoel dat ik geboren ben voor het ongeluk.

Ik duim, duim duim voor jou! Hoop dat het gelukt is. Altijd van de positieve kant blijven kijken hé. Zeggen ze ook tegen mij. het mooie eraan zeggen ze dan is het oefenen. ja ja.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten