Hoi Ase,
Allemaal heel overdonderend hè...
Ook ik heb PCO en ga in Genk naar Dr. Ombelet.
Ik zal even kort mijn verhaal doen:
In 2009 wilden wij aan kindjes beginnen. Vol goeie moed, gestopt met de pil. Maar mijn MS bleven uit

Naar mijn gyne, hij stelde PCO vast. Ik werd doorgestuurd naar Dr. Ombelet.
Op gesprek en dan zouden een BM-meting en OZ spermastaal van mijn man op het programma staan. 24/8/2009 was het zover. Maar tijdens de BM-meting kon ik mijn oren niet geloven...ik bleek zwanger!! In 2010 is ons zoontje dan geboren.
Nu willen we graag een 2e kindje, maar weer stuitte ik op meer dan 6 maanden geen MS...
Momenteel ben ik sinds jan 2012 in behandeling bij Dr. Ombelet.
Ik volg een stimulerende behandeling. Eerst was dat met clomid (pilletjes), maar dat sloeg niet aan bij mij.
Nu ben met mijn 2e ronde Menopur bezig. Ik moet dagelijks een spuitje zetten en om de zoveel tijd op echo en BN in het ZKH. Morgen mag ik ook weer gaan voor follikelmeting. Ze kijken dan mbv inwendige echo of er een eitje reageert op de Menopur en hoe fel het al gegroeid is. Als het eitje groot genoeg is, dan moet ik Pregnyl zetten om het eitje te doen springen en dan is het 'huiswerk' maken
De soort behandeling hangt allemaal af van de resultaten, zowel bij jezelf als die van het spermastaal van je man.
Dr. Ombelet is ne hele zakelijke man... Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik vb nooit ne proficiat gehoord... Maar hij kent zijn vak!!
Hij bespreekt de resultaten pas als ie ALLES binnen heeft.
Het is een emotionele rollercoaster... Het neemt je leven even over want past zelden allemaal in je agenda. Maar ja, we hebben het ervoor over hè.
Heel veel succes alvast!!
En wie weet komen we elkaar nog wel in de wachtzaal tegen
Groetjes