Leo-behandeling bij PCOS



Plaats reactie
Mussejong
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 september 2012, 14:47

Leo-behandeling bij PCOS

Bericht door Mussejong » 18 september 2012, 14:53

Even beginnen met mezelf voor te stellen: Ik ben 25jaar en in maart dit jaar gestopt met mijn pil. Sindsdien mijn regels niet meer doorgekregen. Verdict van de gyne: PCOS. 24/8 ben ik onder het mes gegaan en is er LEO-behandeling gebeurd. Hebben gaatjes geboord in mijn eierstok en ineens getest of mijn doorlaatbaarheid eierstokken ok was, maar dit was gelukkig wel het geval :D! 10/9 ben ik opnieuw geopereerd aan mijn schildklier en heb het gevoel dat mijn hormonen nu helemaal de kluts kwijt zijn :roll: :roll: Maak mij wel zorgen omdat ik nog geen bloedingen heb gehad ( enkel zeer kort na de operatie ). Zijn er nog vrouwen die zich herkennen in situatie? 7/11 moet ik terug naar gyne en starten we met hormonen als mijn cyclus nog niet op gang gekomen zou zijn.. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal een beetje bang maakt..

Sylleke10
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 oktober 2012, 13:35

Leo-behandeling bij PCOS

Bericht door Sylleke10 » 5 oktober 2012, 13:44

Hallo Mussejong,

Ik begrijp je situatie volledig. Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil, in mei een afspraak gemaakt met de gynaecoloog omdat ik nog altijd geen MS had gekregen. Daar is dan PCOS vastgesteld en meteen met de mallemolen gestart, clomid, duphaston, glucophage... met de glupcophage waren men cystes verminderd maar nog niet genoeg, dus dan toch dinsdag een ovariële drilling ondergaan, samen met een curretage en methyleenblauw. Gelukkig toch goed nieuws dat men eileiders toegankelijk waren en dat ze de cystes doorprikt hadden. Nu zou ik normaal mijn MS moeten krijgen, dus daar ben ik nu voornamelijk op aan het wachten :roll: van zodra ik die heb, moet ik bellen voor een afspraak voor op dag 10 langst de gynaecoloog te gaan en dan terug starten met Clomid hé... ik hoop echt dat het eindelijk eens gaat lukken!!!

Veel succes nog!!

xxx

Mussejong
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 september 2012, 14:47

Bericht door Mussejong » 9 oktober 2012, 21:25

Hoop dat jij ondertussen al iets meer weet sylleke! bij mij is ondertussen kanker vastgesteld dus kindjes zullen er het eerste jaar zeker al niet komen. :( Ik duim voor je!

Faith_82
Berichten: 55
Lid geworden op: 2 augustus 2012, 14:47

Bericht door Faith_82 » 20 oktober 2012, 13:55

Hoi meid,

ik kwam hier meelezen omdat ook ik PCO heb en mijn gyne mij die LEO-behandeling ook had voorgesteld. Ik was er echter nog niet klaar voor en ben met spuitjes Menopur begonnen.

Goh meid, wat een verdict!
Hebben ze de kanker ontdekt tijdens OZ ifv ferti?

Heel veel sterkte en beterschap!!
Keep the faith!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten