Nieuw lid



tijger86
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 oktober 2012, 10:09

Bericht door tijger86 » 13 november 2012, 20:44

Ik ben benieuwd naar de uitslag van je testje. Maar je hebt toch eisprong gehad? Hoe kun je dan geen menstruatie krijgen als je niet zwanger bent? Ik hoop voor je dat ze het niet hoeven opwekken.

Hier aan het proberen te accepteren dat ik nu 150 mg clomid moet gaan nemen. Ik zie daar best tegen op. Ondertussen weer op het eten gaan letten, mijn gewicht wordt er niet beter op en dat heeft natuurlijk ook geen positieve invloed.

Anou
Berichten: 10
Lid geworden op: 9 oktober 2012, 17:06

Bericht door Anou » 14 november 2012, 13:51

hey,
gisteren morgen weer negatief getest en gisteren avond regels gekregen... weer hoop voor niets.
Mijn eisprong wordt opgewekt door een pregnylspuit. 36uur na het spuitje krijg ik een eisprong. En ik heb hem ook wel degelijk gevoeld.
Maandag heb ik afspraak voor hsg onderzoek. Zo kan de gyn zien of er toch niets zou mis zijn met eileiders of baarmoeder.
Pfff, niet leuk als het zoveel invloed heeft op je gewicht! ik ben ook naar de zware kant (die verdomde pco toch), maar mijn gewicht blijft stabiel. ik begin eerder last te krijgen van hier en daar ongewenste beharing... niet echt elegant. De wasstrips zijn hier met dozen ingeslaan! :lol:

tijger86
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 oktober 2012, 10:09

Bericht door tijger86 » 15 november 2012, 10:48

Balen van je menstruatie. Heb je weer twee weken hoop voor niks gehad.
Met pregnyll valt er idd niet te twijfelen of je ei gesprongen is of niet. Misschien dat de pregnyll er voor gezorgd heeft dat er iets meer dagen tussen je eisprong en je regels zat?

Dat van die ongewenste beharing komt me bekend voor. Ik had het eerder al, maar na de pubertijd had ik het permanent laten verwijderen. Sinds ik clomid slik komt het keihard terug, maar nu heb ik zelf een apparaat voor permanente ontharing. Daarmee hou ik het een beetje onder controle.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten