pcos na zwanger probleemen



Plaats reactie
mar1988
Berichten: 50
Lid geworden op: 10 februari 2010, 9:44

pcos na zwanger probleemen

Bericht door mar1988 » 31 december 2012, 9:32

hallo om een lang verhaal kort te maken ik heb iui met colmid en met menopuur prignyl en icsi gedaan uitijndelijk goed einde van het varhaal heb nu een dochtertje van bijna 9 maand maar ik voel me verschrikelijk ! ben op dieet ben maar 4 kilo bij gekomen tijdens men zw maar had door de tijd van de behandeling wel 20 kilo bij dus wou ik nu vermageren maar ik kom kilo's bij als ik maar naar water kijk ! boven dien heb ik enorm last van hormonen schomelingen de ene minut supper happy de andere kan ik zo maar beginnen weenen ... ben overdreven overbehaard en heb nu al zes maand geen ms meer gehad men buik staat plank hard en heb het gevoel van overstimulatie :-§ terwijl ik nu hele maal geen hormonen neem zelfs de pil niet ... heb ook ackne en voel me hele maal opgeblazen ... kort om ik voel me verschrikelijk wat denken jullie heb ik terug slag van al die hormonen geduurdende die vier jaar behandelen ? of is de pco plots zo veel erger geworden ? ik wil nu echt nog niet naar de gyn ben die man wel beetje beu gezien na vier jaar malemolen ... groetjes mar

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 2 januari 2013, 12:46

Er bestaat een pil om dat tegen te gaan, als ik eens zwanger geweest ben, krijg ik die omdat ik ook enorm veel last heb vn beharing... Xx

bovynlouise
Berichten: 46
Lid geworden op: 7 mei 2010, 11:27

Bericht door bovynlouise » 29 mei 2013, 8:46

hey,

Ik heb 2 keer eiceldonatie gedaan, is wel iets anders maar ik heb dezelfde medicatie moeten nemen...
En nu heb ik ook last van alles wat jij nu opnoemt...
voorheen had ik dit niet...
ik heb ondertussen al bloed laten trekken bij de huisarts en die zal me dan wss wel doorverwijzen...

groetjes

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 29 mei 2013, 9:06

Mij hebben ze verteld dat zodra ik klaar ben met mijn kinderwens ik terug aan de pil moet. Ik nam vroeger al diane tegen acne en overbeharing, zonder dat de diagnose PCOS was gesteld en afgezien van de chagreinigheid, was ik daar wel goed op. Die pil bestaat nu ook in een generiek want ze was heel duur.

Ik zou graag terug gaan naar mijn nuvaring, maar op mijn leeftijd vind ik die acne echt verschrikkelijk...

Mme Nina
Berichten: 148
Lid geworden op: 2 mei 2013, 13:01

Bericht door Mme Nina » 29 mei 2013, 13:02

Ik nam vroeger ElisaMylan, de generische Diane 35.De prijs voor 6 pilstrip was rond 25 euro.

Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn buikvet verdubbeld. Verder heb ik een beetje overbeharing en veel acne. Toen er bij mij PCO werd vastgesteld, heb ik onmiddellijk aan mijn gynaecologe gevraagd wat ik aan die acne kon doen. Haar antwoord was de pil gebruiken, maar dat gaat niet op dit ogenblik omdat ik een kinderwens heb.

Met de nuvaring heb ik geen ervaring.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten