Eeuwige twijfelaar: veel opvolging of weinig?



Plaats reactie
Myri
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 november 2012, 21:13

Eeuwige twijfelaar: veel opvolging of weinig?

Bericht door Myri » 2 april 2013, 20:11

Hey,

Ik heb PCO en ben gestart met een behandeling bij dokter Wisanto in Hasselt. Ik heb er een behandeling met clomid opzitten. Helaas zonder succes.
Nu starten we dus met de tweede ronde alleen is hij nu op vakantie en moet ik op follikelmeting bij een andere gyn. Op zich niet zo erg maar toch.
Nu twijfel ik om deze ronde dan maar naar Genk te gaan naar dokter dhont. Zij volgt de cyclus meer op. Zo zou ik dan nu donderdag al op echo en bloedname moeten gaan terwijl bij dokter Wisanto enkel dag 13 echo was.
Wat zouden jullie verkiezen? Veel opvolging of de eenmalige opvolging?
Ik had 2 eitjes en nu mijn regels maar maak mezelf wijs, wie weet is er wel een eitje blijven plakken...
Merci!

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 5 april 2013, 11:13

Ik ga bij bex in bilzen of tongeren, hij volgt mij elke 13 e dag na mijn regels op voor een echo, plus 1 x per maand ongeeer een bloedafname, dit is echt wel genoeg voor mij hoor, heb wel gehoord dat dhondt een goeie is, maar bex is voor mij ook ect goed ik voel me zeker geen nummer , maar het is wel zo als deze ronde clomid niet lukt moeten we overgaan op spuiten en dan moet ik vaker gaan zei hij
Ik denk dat eenmalige opvolging wel genoeg is eigenlijk?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten