3 maanden clomid en al pauze



Plaats reactie
Sansan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 december 2012, 22:40

3 maanden clomid en al pauze

Bericht door Sansan » 5 april 2013, 10:27

Hallo iedereen,

Wij zijn ondertussen een jaar en vier maanden aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb nu 3 maanden clomid genomen onder begeleiding van mijn vaste gyn, deze zegt nu dat een pauze moet inlassen van clomid.
Is het normaal dat ik zo snel een pauze moet nemen?

Ze gaat ons ook doorverwijzen naar een fertiliteitsarts omdat we er achter zijn gekomen dat mijn vriend zijn zaad niet in orde is, de vorm van de spermacellen is niet goed. Maar het percentage enz. gaat de fertiliteitsarts met ons bespreken.
Met de fertiliteitsarts kan ik binnen 2 weken pas een afspraak maken, wanneer zij mijn dossier met hem heeft besproken. Want die heeft nu verlof.

Wat een geduld moet een mens toch hebben om zwanger te worden pff. We zien het even niet meer zo goed zitten.

Groetjes!

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 5 april 2013, 10:54

Hey Sansan,

Dat is normaal hoor dat je na 3 maand Clomid even op pauze gezet wordt.
Bij mij was het telkens na 2 maand dat ik een maandje op de wachtbank moest.
Clomid stapelt zich makkelijk op in het lichaam, dus als je het blijft doornemen, krijg meer last van de negatieve effecten van Clomid zoals een dun baarmoederslijmvlies.

Goed dat je wordt doorverwezen naar een fertiliteitsarts. Hopelijk heb je bij hem snel resultaat!

succes,
Repelsteeltje

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 5 april 2013, 11:07

Hallo

Ik begin nu aan mijn 2 e ronde clomid, tenminste als mijn regels doorkomen met duphaston, (vandaag gestart) als ze niet doorkomen dan starten we dadelijk met spuiten en anders als clomid 2 x 50 g nu nix uithaalt starten we er in de volgende ronde mee, ik heb nix gehoord van pauze, maar miss ook omdat ik al60 dagen al nix neem omat ik op mijn regels wacht..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast