Uitblijven menstruatie en vruchtbare periode berekenen.



Plaats reactie
MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Uitblijven menstruatie en vruchtbare periode berekenen.

Bericht door MickSha » 8 mei 2013, 10:52

Nu ja iedereen weet met Pco's dat het uitblijven van de Ms ook een symptoom is..
Bestaat er medicatie ofzo voor om de ms op te wekken?
Of enig ander iets?
Nu ja vermageren zeggen de artsen.. oke daar zit wel iets in.
Ik heb nu voor de 2de keer met iets minder dan 3maand tussen mijn ms gekregen, weer na het eten van gerookte zalm. waarschijnlijk is dit toeval?

En zou iemand me kunnen zeggen hoe je met pco best je vruchtbare dagen kan zelf berekenen , is dit mogenlijk?


Alvast bedankt!

Mme Nina
Berichten: 148
Lid geworden op: 2 mei 2013, 13:01

Bericht door Mme Nina » 8 mei 2013, 15:13

Hey MickSha,

Ik heb al twee keer mijn MS moeten opwekken en daarvoor mijn gynaecologe Lutenyl voorgeschreven. 10 dagen 1 pilletje en MS zou je dan moeten krijgen tussen 1ste en 14de dag na het nemen van de laatste pil.

Mij heeft er nog niemand verteld dat ik moet vermageren, maar ik heb geen overgewicht (BMI van 23).Het schijnt dat dit wel helpt bij overgewicht.

Ik heb enkele maanden mijn acne in de gaten gehouden. Toen ik bijzonder veel acné had, wist ik dat het moment van een eisprong. Alleen er was een geen eitje om te springen...

1 keer had wel een eisprong, dat was te zien op de echo om dat bij de eileider precies een adertje was gesprongen. Een zwangerschap is door omstandigheden niet tot stand gekomen. Maar als ik hier op terug kijk, was die cyclus een stuk korter dan de andere.

Van de gerookte zalm vrees ik dat dit puur toeval is.

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 10 mei 2013, 13:19

Ik heb wel overgewicht maar zegt de gyn ook niets van.. Ik heb al 4 x mijn regels moeten opwekken met duphaston, hielp elke keer na 5 dagen in nemen, en dan voor de eisprong clomid he :) vermageren zou kunnen helpen maar is iet altijd gezegd want niet iedereen met pcos is te dik :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast