Steun en behandelingen



waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 15 juli 2013, 13:21

OhMyGucci schreef:Het is gelukt met de Pregnyl. Mijn vriend heeft de spuit gezet.
Normaal zou ik dan vanmorgen mijn eisprong hebben en ik voel nu wel "iets" in mijn buik maar ik weet niet of ik me dat inbeeld of niet :o .
Dit zou immers mijn eerste eisprong sinds heel lang zijn, want jaren aan de pil geweest en sindsdien dus gen eisprong meer gehad.

We hebben alleszins vrijdag en vanmorgen ons huiswerk :lol: gedaan, meer kunnen we nu niet doen.

Wat dat bms van 4,5mm betreft; ik las gisteren in een brochure dat in de eerste 14 dagen na je menstruatie het bms opgroeit tot zo'n 4 à 5mm. Gezien ik op CD13 mijn laatste echo had zou ik dus wel vrij goed zitten....
Het blijft afwachten. Wil me er niet te hard op fixeren, er kan zoveel mislopen in het hele bevruchtingsproces. Bovendien hebben we nog steeds de uitslag niet van het staal van mijn vriend. Is dat normaal dat dat zo
lang duurt? Hij heeft wel reeds een dochter van 13 maar dat was toen
natuurlijk...

Ik zal in elk geval maar een voorraadje tampons meenemen op vakantie want de 26e vertrekken we een weekje naar Turkije! Het zou te mooi zijn mocht het deze keer al raak zijn....
Hello dames,

Vanmorgen IUI gehad. Staal van mijn man was heel goed, mijn waarden zijn ook goed. Laten we hopen dat het 3de keer goede keer is!

Fijne vakantie en veel succes!

groetjes,

Mme Nina
Berichten: 148
Lid geworden op: 2 mei 2013, 13:01

Bericht door Mme Nina » 16 juli 2013, 13:35

Goed nieuws voor jou Waitykaty,

Bij mij hebben ze afgelopen donderdag een pregnyl spuit gezet. Maar of het deze keer zal lukken is nog maar de vraag.

Ons klusschema is compleet mislukt omdat we de zaterdagavond te lang en te zwaar zijn uitgegaan.

Ik hoop dat jouw IUI poging dit keer wel lukt.

Groetjes

Nina

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 16 juli 2013, 15:15

Mme Nina schreef:Goed nieuws voor jou Waitykaty,

Bij mij hebben ze afgelopen donderdag een pregnyl spuit gezet. Maar of het deze keer zal lukken is nog maar de vraag.

Ons klusschema is compleet mislukt omdat we de zaterdagavond te lang en te zwaar zijn uitgegaan.

Ik hoop dat jouw IUI poging dit keer wel lukt.

Groetjes

Nina
Hello,

Spermacellen leven minimum 48 uur en een eicel 24. Zolang je het ergens na de pregnylspuit hebt gedaan is het ok!

fingers crossed!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten