Geen Ms Na Duphaston??



Plaats reactie
MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Geen Ms Na Duphaston??

Bericht door MickSha » 29 juni 2013, 22:04

Ik heb dus 5dagen Duphaston 2x per dag moeten innemen geduurende 5dagen, Ms zijn er nog steeds niet.
Heb wel erge dag hevige hoofdpijn ik veronderstel door duphaston.
Ik moet nu Maandag naar de fertiliteit.. Echo / bloed ondrzk. en normaal beginnen met clomid ofzo.. ??
Maar ja als mijn Ms niet komen zal het misschien voor niets zijn dat ik zal gaan ?!
We zullen maandag wel zien zeker.
Hebben er nog mensen dit voorgehad? en wat dan ? gewoon afwachtten tot.. ?

Groetjes
MickSha

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 30 juni 2013, 15:37

hallo,

ik kreeg mijn regels meestal 8 dagen na de eerste duphaston, die ik dan 5 dagen moest nemen, niet veel mensen krijgen die direct op de 5e dag. Normaal komen ze nog wel door hoor :)

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 30 juni 2013, 15:38

ik heb ook 3 keer duphaston moeten nemen, telkens bloed trekken, en pas na de3e ronde duphaston mocht ik starten met clomid.. maar kan bij ied anders zijn natuurlijk :)

MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Bericht door MickSha » 4 juli 2013, 10:02

Krike schreef:ik heb ook 3 keer duphaston moeten nemen, telkens bloed trekken, en pas na de3e ronde duphaston mocht ik starten met clomid.. maar kan bij ied anders zijn natuurlijk :)
Ze zijn er gisteren doorgekomen.
Ik ben maandag naar de fertilitei geweest
helaas start ik nog niet met clomid :(
1st nog onderzocht hoe dat kwam dat mijn Hemoglobine-waarde in mijn bloed tehoog is.
Pas 12aug terug gaan en dan zien zeker .. zucht al dat wachtten is erg frustrerend!!

Rozientje
Berichten: 9
Lid geworden op: 4 maart 2013, 13:25

Bericht door Rozientje » 8 juli 2013, 14:36

Ik heb tot gisteren Duphaston genomen 7d 1x/d.
MS kwamen dacht ik deze nacht door, maar deze morgen weer zo goed als niks meer.

Heb toch maar afspraak geboekt voor D12 van de cyclus bij gynae. Zal wel zien ee.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten