Drilling/ LEO... wie heeft dit ook laten doen?



Plaats reactie
Sofie A
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 juli 2013, 20:13

Drilling/ LEO... wie heeft dit ook laten doen?

Bericht door Sofie A » 15 juli 2013, 23:57

Hallo

Ik ben nieuw hier op het forum.
Vorige week dinsdag heb ik een drilling laten doen, na mislukte pogingen clomid.

Wie heeft hier ervaring mee en wat was het resultaat?
groetjes,
Sofie

Wendy1981
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 april 2012, 22:24

Bericht door Wendy1981 » 16 juli 2013, 8:55

Dag Sofie,

Voor mijn eerste zwangerschap heb ik een ovariele drilling ondergaan. De bedoeling was dat ik na de operatie IUI zou gaan doen, maar ik had een maand na operatie een positieve test vast. Ik had ervoor totaal geen eisprong, ook niet met clomid,... Dus dit was echt een wonder. Ook volgens de Gynea. Dus hier alleen maar positief over een ovariele drilling :D

Voor mijn tweede zwangerschap wel IUI nodig gehad. Maar ik kreeg wel een eisprong door de clomid uiteindelijk.

Ik zeg niet dat het bij iedereen zo positief uitdraait he, maar ik ben blij dat ik het heb laten doen.

Veel succes alvast,

Wendy

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 16 juli 2013, 10:00

Hey Sofie,


Bij mij werkte clomid niet, dus maar een ovariële drilling laten doen (jan/2012). En na 6-7 maand was ik zwanger. Toen ik zwanger raakte waren we al van plan om IUI te laten doen, maar dat was toen niet nodig.
Die zwangerschap is fout gelopen om een andere reden rond 18 weken, maar daarna kreeg ik toch redelijk regelmatig een eisprong (cycli van +-32 dagen) en 3,5 maand na mijn bevalling raakte ik opnieuw zwanger.

Bij mij was die ovariële drilling dé oplossing. Ik heb geen cystes meer gehad nadien en hoop dat het effect blijft.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik ook insulineresistent ben en ik moest (buiten de zwangerschap) hier ook medicatie voor nemen (metformine) en dit kan ook een positief/regulerend effect gehad hebben op mijn cyclus.

Maar ja PCOS uit zich bij elke vrouw toch anders, en is volgens mij geen exacte wetenschap.

Veel succes en ik hoop dat het bij jou ook het goede effect heeft!

Groetjes,

Eveline

Sofie A
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 juli 2013, 20:13

Bericht door Sofie A » 16 juli 2013, 13:04

Hey,
Bedankt voor jullie reacties.
Hopelijk werkt het bij mij ook :)
Morgen moet ik naar de gyne om de draadjes te laten uithalen, ik denk dat ik wel al meer nieuws zal krijgen dan.

groetjes,
Sofie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten