Positieve ovulatietest na drilling



Plaats reactie
OhMyGucci
Berichten: 41
Lid geworden op: 3 mei 2013, 11:06

Positieve ovulatietest na drilling

Bericht door OhMyGucci » 20 december 2013, 15:13

Hallo iedereen,

Ik heb 3 december een ovariële drilling laten doen.
Ben intussen bijna volledig hersteld.

Woensdag kreeg ik ineens het idee, niet naar aanleiding van iets specifieks ofzo hoor, het idee om eens een ovulatietest te doen. Ik had hier nog een doosje liggen van Kruidvat uit de periode voor ik wist dat ik PCO had.
Nu was die test woensdag vet positief. Gisteren nog eens opnieuw gedaan en nu was de streep lichter.

Zou het kunnen dat ik nu spontaan een eisprong gehad heb? Ik voel voor de rest niet echt iets speciaal. Ben wel wat vochtiger vaginaal en gisteren had ik last van mijn eierstokken, maar kon moeilijk inschatten of dat niet nog van de nasleep van de operatie was.

Wat denken jullie?

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Re: Positieve ovulatietest na drilling

Bericht door waitykaty » 21 december 2013, 8:22

Ik denk dat je nu vooral aan de slag moet gaan! Het doel van de overaiële drilling is immers het verkrijgen van een natuurlijke eisprong achteraf. Het is dus gelukt!
Je moet een eisprong niet voelen, de meeste mensen voelen niets!

Succes!

OhMyGucci
Berichten: 41
Lid geworden op: 3 mei 2013, 11:06

Bericht door OhMyGucci » 21 december 2013, 23:11

Bedankt voor je reactie :wink:

Ik ga maar niet te hard me op die testen focussen want heb vandaag en gisteren nog eens getest. Gisteren lichte streep, vandaag weer donkere :shock: , dus dat kan niet kloppen dan.

Ik ga maar mooi wachten op mijn maandstonden en dan starten we sowieso terug met Menopur...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten