Endo warriors for IVF/ICSI



Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Dora26 » 3 oktober 2016, 17:49

Ik heb afgelopen zondag 2 mooie cryo's terug gekregen; eentje was 9-cellig en de andere was bijna een blastocyste (tussen de overgang van morula naar blasto). Heel blij mee dus!
De eerste verse tp hadden we een morula, dus nu eentje die het beter en minder goed deed. Nu duimen dat er minstens eentje blijft plakken! Over 1.5 week bloedname!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Patrieske » 3 oktober 2016, 18:03

Oh super Dora! :D nu komen de meest spannende dagen! Zo slopend!

Oh 2 maanden geleden had ik ook die spanning! Ppffff... ik leef helemaal mee! :D
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Dora26 » 12 oktober 2016, 10:40

Ik wilde hier even laten horen dat ik de afgelopen dagen positief heb getest...
Vanmorgen heb ik bloedname gehad en vanmiddag weet ik het resultaat daarvan, hopelijk alles in orde en dan nog spannend afwachten of het er één of 2 zullen zijn!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Dora26 » 18 oktober 2016, 14:34

Vandaag opnieuw bloedname gehad (net geen 5 weken) en de waarden waren mooi gestegen; van 130 naar 1400.
2 november heb ik een eerste echo, dus nog 2 weken tanden-bijten!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Lauram
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 augustus 2016, 21:59

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Lauram » 23 oktober 2016, 8:08

Hallo,

Ik heb vorige week een terugplaatsing gehad van twee cryo`s. Dit is de eerste keer dan we een terugplaatsing hebbeb van een cryo. Ik kon het eerst echt niet geloven. Nu weer de spannende wachtweken waarin je je van alles in je hoofd haalt.
@dora. Hebben ze dan bij jou ook een terugplaatsing gedaan?

Groetjes laura

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Dora26 » 23 oktober 2016, 15:11

@Lauram: Ik heb 2 oktober een eerste tp gehad van 2 cryo's en nu dus heel pril zwanger... Voor de eerste echo is het nog afwachten tot 2 november, dus best spannend of het er één of twee zullen zijn!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Dora26 » 3 november 2016, 14:43

En 1 kloppend hartje gezien gisteren! Heel blij mee en zelfs een traantje moeten laten bij de echo!
Nog een aantal weken spannend afwachten, hopelijk zijn we snel de 12 weken gepasseerd!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

TG2711
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 13:01

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door TG2711 » 24 december 2020, 0:23

Hallo, ik wil graag mijn verhaal delen..
We zijn in 2015 spontaan zwanger geraakt na 3 jaar van een gezonde zoon. Hiervoor wel 2 miskramen gehad. Net voor de onderzoeken op de fertiliteit bleek ik dus zwanger te zijn. Na 10 maand opnieuw gestopt met de pil en we lieten het gwn op zn beloop. Dachten van ok het heeft lang geduurd voor ons zoontje dus zal het nu mss ook zo zijn. Eind 2018 vastgesteld dat ik een eileiderontsteking had en de kans op n natuurlijke zwangerschap heel klein was. Pas bij de 2e controle erna beslist de stap opnieuw te zetten naar de ferti in februari dit jaar. Normaal laparoscopie 29/3 maar corona kwam roet in het eten gooien dus werd het 11/6. Linkereileider verwijderd en rechts niet doorgankelijk. Eerste stimulatie daaropvolgend, 5 eicellen, kwamen heel moeilijk los, 3 rijp, 2 bevrucht maar liepen een dag achter qua bevruchting en uiteindelijk ook gestopt met delen op dag 5. Verdict: slechte kwaliteit van eicellen en endometriose op rechtereierstok.
27/9 start van kunstmatige menopauze voor 3 maand. 12/11 laparascopie verwijderen endo en 15% kans op natuurlijke zwangerschap.
8/12 stimulatie Menopur 300IU.
Nu 22/12 opnieuw punctie gehad, 10 eicellen, kwamen goed los, vandaag telefoon, geen enkel bevrucht.. sloeg effe in als een bom. Ik weet het echt niet meer.. de arts had ons ook gezegd dat als dit niets uithaald we ons zelf ook niets moeten wijsmaken.. ze gingen nog 1 dag afwachten voor mss een laattijdige bevruchting maar de kans is nihil..
11/6: laparoscopie + verwijderen linkereileider
2/09: 1e punctie, 5 eicellen, 3 rijp, 2 bevrucht -> gestopt met delen
12/11: laparoscopie - verwijderen endo rechtereierstok
22/12: 2e punctie, 10 eicellen -> geen enkel bevrucht

Pippa
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 december 2019, 14:04

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door Pippa » 29 januari 2021, 14:41

TG2711 schreef:
24 december 2020, 0:23
Hallo, ik wil graag mijn verhaal delen..
We zijn in 2015 spontaan zwanger geraakt na 3 jaar van een gezonde zoon. Hiervoor wel 2 miskramen gehad. Net voor de onderzoeken op de fertiliteit bleek ik dus zwanger te zijn. Na 10 maand opnieuw gestopt met de pil en we lieten het gwn op zn beloop. Dachten van ok het heeft lang geduurd voor ons zoontje dus zal het nu mss ook zo zijn. Eind 2018 vastgesteld dat ik een eileiderontsteking had en de kans op n natuurlijke zwangerschap heel klein was. Pas bij de 2e controle erna beslist de stap opnieuw te zetten naar de ferti in februari dit jaar. Normaal laparoscopie 29/3 maar corona kwam roet in het eten gooien dus werd het 11/6. Linkereileider verwijderd en rechts niet doorgankelijk. Eerste stimulatie daaropvolgend, 5 eicellen, kwamen heel moeilijk los, 3 rijp, 2 bevrucht maar liepen een dag achter qua bevruchting en uiteindelijk ook gestopt met delen op dag 5. Verdict: slechte kwaliteit van eicellen en endometriose op rechtereierstok.
27/9 start van kunstmatige menopauze voor 3 maand. 12/11 laparascopie verwijderen endo en 15% kans op natuurlijke zwangerschap.
8/12 stimulatie Menopur 300IU.
Nu 22/12 opnieuw punctie gehad, 10 eicellen, kwamen goed los, vandaag telefoon, geen enkel bevrucht.. sloeg effe in als een bom. Ik weet het echt niet meer.. de arts had ons ook gezegd dat als dit niets uithaald we ons zelf ook niets moeten wijsmaken.. ze gingen nog 1 dag afwachten voor mss een laattijdige bevruchting maar de kans is nihil..

Amai, mega heftig! Hoe gaat het nu met jou?
Al nieuws over volgende stappen of misschien eerst bekomen?

TG2711
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 13:01

Re: Endo warriors for IVF/ICSI

Bericht door TG2711 » 3 februari 2021, 8:30

Pippa schreef:
29 januari 2021, 14:41
TG2711 schreef:
24 december 2020, 0:23
Hallo, ik wil graag mijn verhaal delen..
We zijn in 2015 spontaan zwanger geraakt na 3 jaar van een gezonde zoon. Hiervoor wel 2 miskramen gehad. Net voor de onderzoeken op de fertiliteit bleek ik dus zwanger te zijn. Na 10 maand opnieuw gestopt met de pil en we lieten het gwn op zn beloop. Dachten van ok het heeft lang geduurd voor ons zoontje dus zal het nu mss ook zo zijn. Eind 2018 vastgesteld dat ik een eileiderontsteking had en de kans op n natuurlijke zwangerschap heel klein was. Pas bij de 2e controle erna beslist de stap opnieuw te zetten naar de ferti in februari dit jaar. Normaal laparoscopie 29/3 maar corona kwam roet in het eten gooien dus werd het 11/6. Linkereileider verwijderd en rechts niet doorgankelijk. Eerste stimulatie daaropvolgend, 5 eicellen, kwamen heel moeilijk los, 3 rijp, 2 bevrucht maar liepen een dag achter qua bevruchting en uiteindelijk ook gestopt met delen op dag 5. Verdict: slechte kwaliteit van eicellen en endometriose op rechtereierstok.
27/9 start van kunstmatige menopauze voor 3 maand. 12/11 laparascopie verwijderen endo en 15% kans op natuurlijke zwangerschap.
8/12 stimulatie Menopur 300IU.
Nu 22/12 opnieuw punctie gehad, 10 eicellen, kwamen goed los, vandaag telefoon, geen enkel bevrucht.. sloeg effe in als een bom. Ik weet het echt niet meer.. de arts had ons ook gezegd dat als dit niets uithaald we ons zelf ook niets moeten wijsmaken.. ze gingen nog 1 dag afwachten voor mss een laattijdige bevruchting maar de kans is nihil..

Amai, mega heftig! Hoe gaat het nu met jou?
Al nieuws over volgende stappen of misschien eerst bekomen?
Ik moest eerst mijn maandstonden laten doorkomen en nu bij de volgende opnieuw starten. Ze vond 2x nog te vroeg om te stoppen. Ze zei wel als we bij de 3e keer opnnieuw hetzelfde resultaat hebben we het dan ook wel weten. Dus normaal gzn deze week start ik terug. Ik hoop echt dat het 3e keer goeie keer is.
11/6: laparoscopie + verwijderen linkereileider
2/09: 1e punctie, 5 eicellen, 3 rijp, 2 bevrucht -> gestopt met delen
12/11: laparoscopie - verwijderen endo rechtereierstok
22/12: 2e punctie, 10 eicellen -> geen enkel bevrucht

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten