Jullie advies graag



Plaats reactie
Maya20
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 februari 2016, 20:44

Jullie advies graag

Bericht door Maya20 » 29 februari 2016, 20:50

Ik gebruik sinds drie jaar de pil. Ergens rond mei/juni 2015 ben ik een maand gestopt met de pil en nadien gewoon terug begonnen. Nu sindsdien doen mijn menstruaties veel meer pijn dan daarvoor. Ook waren mijn menstruaties tot en met januari dit jaar zeer kort en bruin ipv rood.
Nu gok ik dat ik vandaag mijn ijsprong had want ik had enorme steken rechtonder en centraal onder in mijn buik en in mijn onderrug. Ook mijn darmen zaten helemaal in de knoop wat ook tijdens mijn menstruaties gebeurt de laatste maanden.
Mijn moeder heeft endometriose. Zij gelooft niet dat ik dat zou kunnen hebben. Wat denken jullie? En zou ik het beste naar een genycologe gaan of kan die niets doen om de last te verlichten? Ik ben trouwens echt geen fan van dokters.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Jullie advies graag

Bericht door Wies » 3 maart 2016, 10:16

bij twijfel toch steeds naar de dokter gaan hoor, anders blijf je het jezelf maar afvragen. Een gynaecoloog kan zeker iets doen om de last te verlichten.
Als je de pil neemt, krijg je geen echte menstruatie meer, er heeft immers geen eisprong plaatsgevonden, ze noemen dat dan een doorbraakbloeding tijdens het pilvrije week. Als je al een tijdje de pil neemt, kan dat heel goed zijn dat je bloedverlies veranderd.
Niemand is echt fan van dokters, maar ze zijn er om ons te helpen! Dus probeer je even over die drempel te zetten en maak een afspraak!
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten