Hoop



Plaats reactie
Mela
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 juni 2008, 15:57

Hoop

Bericht door Mela » 19 augustus 2008, 12:31

zelf heb ik nog nooit de stap gezet om op fora over onze moeilijk te vervullen kinderwens te vertellen.

Toch trok ik er meermaals naartoe op zoek naar informatie maar vooral naar hoop en troost. Dikwijls zat ik dan ook tranen met tuiten te wenen voor mijn scherm.

Daarom voel me nu een beetje verplicht om jullie deze hoopgevende boodschap door te spelen.

Ik ben 30 en had/heb een zware vorm van endometriose. Begin juni werd ik door mijn gyneacoloog geopereerd. Hij haalde een dikke chocoladecyste uit mijn eierstok en verwijderde zo goed en zo kwaad als het kon de meeste verklevingen. Echt hoopvol was hij niet na de operatie. IVF zou waarschijnlijk een noodzaak zijn. Toch mochten we nog drie maanden met moeder natuur proberen.

En dan nu het goede nieuws... deze keer zit ik niet vol tranen maar doodmisselijk voor mijn scherm. Een maandje flink ons best gedaan en bingo. Het is nog heel pril dus we durven nog niet al te blij te zijn, maar in ieder geval wou ik jullie deze hoopvolle boodschap niet onthouden. Geef de moed niet op, HET KAN!

liesje en david
Berichten: 133
Lid geworden op: 6 januari 2008, 18:55

Bericht door liesje en david » 21 augustus 2008, 15:43

hoi mela,

wat goed nieuws voor je!!
proficiat!!!!
ik hoop dat ik na mijn operatie ook snel zwanger zal zijn,hopelijk is dat geluk iedereen gegund.

groetjes liesje

Hero
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 augustus 2008, 17:58

Bericht door Hero » 22 augustus 2008, 12:11

Hoi Mela,

Wat een geweldig nieuws. Bij mij is vorige week ook een endometriosecyste weggehaald. Naast pcos heb ik dus nu ook endometriose. Heb geen idee wat dat inhoud voor de behandeling. Over twee weken hebben we een gesprek. Maar van dit soort berichten wordt ik altijd erg blij. Bedankt daarvoor.
Groetjes Hero

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten