endometriose in longen



Plaats reactie
merelmg
Berichten: 1
Lid geworden op: 1 februari 2009, 10:14

endometriose in longen

Bericht door merelmg » 1 februari 2009, 10:19

lieve allemaal
Ik ben 31 jaar oud en moet wachten op een ct scan van mijn longen ivm het mogelijk hebben van endometriose in mijn longen en keel.
Ik heb het maandelijks heel benauwd, droom dat ik stik en heb heel veel slijm inmijn keel dat ik bijna niet meer kan slikken.
Ik heb al jaren bekken problemen, maar dat was psychisch omdat ik een traumatische bevalling met een miskende totaal ruptuur achter de rug heb.
Uiteindelijk een paar keer bij de spoed gezeten met ademhalingsproblemen, hyperventilatie volgens de artsen.
Nu een jaar later misschien endo
Ik weet het niet echt meer wie kan met mij hier gedachten over wisselen? Fien misschien?


IK hoor het graag
groet Merel

tinyke
Berichten: 5
Lid geworden op: 3 september 2007, 23:45

Bericht door tinyke » 12 mei 2009, 13:52

Hallo Merel,

Ik zie dat je hier niet veel antwoord op gehad hebt.
Hoe heb je ontdekt dat je endo in je longen hebt?
Hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik ben 4 jaar geleden geopereerd voor zware endometriose. Ik dacht dat alles nu weg was maar heb ook wel altijd last van mijn longen (zware hoest, ...) en de dokters vinden niks speciaals in mijn longen. Zou ik nu een verband moeten zoeken met die endometriose van toen?
Daarom ben ik wel extra geinteresseerd te weten hoe het met je gaat.

stephtje
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 juli 2009, 17:07

Bericht door stephtje » 25 juli 2009, 10:16

tinyke schreef:Hallo Merel,

Ik zie dat je hier niet veel antwoord op gehad hebt.
Hoe heb je ontdekt dat je endo in je longen hebt?
Hoe gaat het ondertussen met jou?
Ik ben 4 jaar geleden geopereerd voor zware endometriose. Ik dacht dat alles nu weg was maar heb ook wel altijd last van mijn longen (zware hoest, ...) en de dokters vinden niks speciaals in mijn longen. Zou ik nu een verband moeten zoeken met die endometriose van toen?
Daarom ben ik wel extra geinteresseerd te weten hoe het met je gaat.

hoe gaat het nu met je ??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten