operatie endometriose



Plaats reactie
nancy13
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 april 2009, 11:20

operatie endometriose

Bericht door nancy13 » 9 april 2009, 11:28

hey

ik heb al enkele jaren verschrikkelijke last van endometriose. Heb vooral heel veel pijn. Gynaecoloog zei nu dat het best was om een ingreep te doen om alle haarden te verwijderen. Heeft iemand van jullie zo'n ingreep al laten doen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Helpt dit tegen de pijn?

Heb nog 1 ander klein vraagje dat ik eigenlijk niet goed durf vragen: wat mag je nog aanhouden onder je operatiekleedje?

merci

elise_278
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 maart 2009, 22:00

Bericht door elise_278 » 9 april 2009, 20:25

hallo,
ik heb net een operatie achter de rug.
onder je operatiehemdje mag je niets aanhouden, dat val wel mee hoor, je merkt er toch niets van.
wat de pijn betreft, de verschrikkelijke pijn die ik voor de operatie had is verdwenen maar deze avond komt er precies een kleine beetje pijn terug, ofwel heb ik een verkeerde beweging gemaakt. Ik weet dat ik me moet stilhouden maar ik heb twee kleine kinderen en dat is niet evident.
Maar het zou toch de bedoeling moeten zijn van de operatie. Mijn gyneacoloog heeft niet alles kunnen verwijderen, dus het is nog afwachten.
Groetjes en sterkte!

victor
Berichten: 14
Lid geworden op: 7 december 2008, 21:06

Bericht door victor » 11 april 2009, 12:04

Hoi Nancy,

Mijn operatie is doorgegaan op 02/02/09 en ben ondertussen drie keer ongesteld geweest erna. Voor de operatie verging ik van de pijn. En nu ben ik er van verlost. Soms voel ik op de plaats waar ik altijd pijn had nog wel eens een pijn scheut, maar dit is niks in vergelijking wat ik ervoor doormaakte.
Veel succes met je operatie en ik ben ervan overtuigd dat je na het herstel je stukken beter gaat voelen.

Groetjes Vicky

stephtje
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 juli 2009, 17:07

Re: operatie endometriose

Bericht door stephtje » 25 juli 2009, 10:17

nancy13 schreef:hey

ik heb al enkele jaren verschrikkelijke last van endometriose. Heb vooral heel veel pijn. Gynaecoloog zei nu dat het best was om een ingreep te doen om alle haarden te verwijderen. Heeft iemand van jullie zo'n ingreep al laten doen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Helpt dit tegen de pijn?

Heb nog 1 ander klein vraagje dat ik eigenlijk niet goed durf vragen: wat mag je nog aanhouden onder je operatiekleedje?

merci


hey hoe gaat het nu met je en hoe was de operatie??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten