endometriose op de blaas



Plaats reactie
bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

endometriose op de blaas

Bericht door bieke01 » 23 januari 2010, 13:14

endometriose op de blaas

wie heeft dit (gehad) ?
welke pijn ?
hoe opgelost ? behandeling ? operatie ?

ik kreeg na kijkop. te horen dat mijn endo nu ook op de blaas zit, vandaar dat ik met hevige pijn met spoed een kijkop. heb moeten laten doen dinsdagavond

lieskem
Berichten: 181
Lid geworden op: 21 maart 2010, 20:17

Bericht door lieskem » 21 maart 2010, 20:34

Helaba,

Ik ben in februari met een kijkoperatie geopereerd aan endometriose aan de blaas en urineleider. Ze hebben dan en stent gestoken om mijn urineleider niet te beschadigen. Nu mijn stent er uit is heb ik niet veel pijn meer. Ik ben twee weken thuis geweest na mijn operatie en nu ben ik al twee weken terug aan het werk.
Omdat ik maar 1 goede eileider heb ga ik verder gaan met IVF, maar ik weet niet hoe snel dit zal gaan.
Hoe gaat het met jou?
Groetjes, Lx

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 22 maart 2010, 17:04

hoi
ik neem nu medicatie orgametril en daarmee heb ik momenteel geen klachten
ivm ivf denk ik niet dat we nog gaan proberen

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 22 juli 2010, 19:13

hoi
vandaag naar gyn geweest en de echo zag er toch goed uit, geen cysten te zien
natuurlijk gaan die verklevingen darm-baarmoeder-blaas niet verdwenenn zijn maar t is toch al positief zei ze dat de medicatie goed werkt en alles nu getemperd is, ze zag een nieuwe poging wel zitten, daar gaan we wel eerst nog over beraadslagen, vind ik toch niet zo evident

Lady-V
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 september 2008, 0:01

Bericht door Lady-V » 26 juli 2010, 15:59

Hey

Ik had ook endo op mijn blaas. Hebben ze operatief verwijderd. Had een constante druk in mijn onderbuik, precies alsof je altijd heel erg moest plassen. Na de operatie stents gekregen en oefeningen moeten doen om te urine op te kunnen houden, daar die spieren verslappen dan...

Veel succes!

Duts
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juli 2010, 16:45

ALARM

Bericht door Duts » 9 augustus 2010, 16:12

Beste allemaal,

Bij mij is vorige week vastgesteld dat de endo voor 99% zekerheid in mijn blaas zit!!!
Heeft hier al iemand last van gehad of aan geopereerd???

Het doet vreselijk pijn die buikpijn, en je hebt ook last van blaasontstekingen...

Veel liefs duts

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten