Wie zwanger via IVF na endometriose graad 4?



Plaats reactie
sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

Wie zwanger via IVF na endometriose graad 4?

Bericht door sunshine » 20 februari 2010, 15:24

Dames,

Ik heb net een tweede verse mislukte terugplaatsing ivf achter de rug. Heb tussenin ook nog een cryoterugplaatsing gehad. (dus 3 terugplaatsingen). Na de eerste terugplaatsing heb ik een miskraam gehad op 4weken en 6 dagen.

Ben een jaar geleden geopereerd aan endometriose graad 4. De endo zat zowat overal, maar is volledig weggenomen.

Een vriendin van me is eens bij een gyneacoloog geweest met hun vruchtbaarheidsproblemen. Hij heeft dan onderzoeken gedaan en de oorzaak waren de slechte zwemmers van haar man. Die arts zei toen 'madammeke, zijt blij dat het aan uwe man ligt, da kunnen we makkelijk verhelpen, het zou moeilijker zijn als er bij u vanbinnen ergens iets scheelt'. Dat zinnetje blijft mij achtervolgen. Hier zijn de zwemmers van mijn man ok. Ik ben zelf precies een jaar geleden geopereerd aan endometriose gaad 4, ernstig dus. Ik ben heel bang dat die endo blijvende schade aan mijn lichaam heeft toegebracht, waardoor een vruchtje niet wil innestelen... Pff, wat een miserie eh. Kon iemand me maar zeggen van geduld te hebben, maar dat het ZEKER goed zou komen...

Het zou me enorm deugd doen en terug moed geven van iemand te horen dat ze na endometriose graad 4 toch zwanger geworden zijn.

Liefs
Sunny

missziggy
Berichten: 183
Lid geworden op: 25 maart 2009, 17:27

Bericht door missziggy » 24 februari 2010, 16:13

Ik heb ook endo graad 4, al twee operaties gehad.
Vorig jaar heb ik voor de eerste keer isci gedaan en nu ligt er een prachtig kindje in mijn armen!
Bij ons is het van de eerste keer gelukt!
Dus het kan!

liefs
xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten