adenomyose



Plaats reactie
snolleke
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 augustus 2008, 11:16

adenomyose

Bericht door snolleke » 8 mei 2010, 9:10

Hoi allemaal

Heeft iemand van jullie ervaring met endometriosecystes in de baarmoederwand. Mijn gyn vermoedt dat ik dit heb. Ik ben ondertussen al 3 jaar vruchteloos aan het proberen om zwanger te geraken. Ik heb in die tijd al 7 iui en 3 ivf gehad. Ik heb altijd goede embryo's, maar nooit een innesteling.
Is er iemand die mij enigzins gerust kan stellen en zwanger is geworden hiermee?

Groetjes
Snolleke

fee
Berichten: 1470
Lid geworden op: 20 september 2009, 15:23

Bericht door fee » 13 mei 2010, 15:18

hallo Snolleke,

Heb je al een hysteroscopie ondergaan?

snolleke
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 augustus 2008, 11:16

Bericht door snolleke » 14 mei 2010, 13:35

Hey Fee

Ja, 2 jaar geleden, toen niks abnormaals gevonden!

Ondertussen heb ik echocontrole gehad in GHB en daar hebben ze me toch wel terug een beetje gerustgesteld. Adenomyose zou geen invloed hebben op zwangerschapskansen. Het kan alleen zorgen voor heel pijnlijke maandstonden. En ik hoop dat ik die de volgende 9 maanden niet meer ga hebben!

Groetjes
Snolleke

fee
Berichten: 1470
Lid geworden op: 20 september 2009, 15:23

Bericht door fee » 15 mei 2010, 15:13

hallo Snolleke,

Ikzelf heb endometriose, en ik heb me ook al verschillende malen zitten af vragen of endometriose geen invloed heeft op de innesteling.

Ik heb ondertussen nog maar 1 mislukte ivf gehad, en wacht nu momenteel op een cryo tp. OOk bij ons waren het goede embryo's. Ik vrees ervoor dat het een kansspel is. Hopelijk vallen we niet altijd aan de verkeerde kant van de statistiekjes.

Ben je ondertussen terug bezig aan een poging?

Groetjes

snolleke
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 augustus 2008, 11:16

Bericht door snolleke » 15 mei 2010, 23:28

Fee

Ja, ik ben ondertussen gestart met de 4e IVF-poging. Ik hoop in de week na Pinksteren ergens mijn pick-up te hebben.

Hoeveel cryo's heb je?

fee
Berichten: 1470
Lid geworden op: 20 september 2009, 15:23

Bericht door fee » 16 mei 2010, 20:37

snolleke,

Ik heb 2 cryo's.

Een 4de IVF-poging, goh dat begint al te tellen é. Had jij ook telkens cryo's?
Ik kan mij voorstellen dat de moed in je schoenen zinkt na de zoveelste poging. Ik mag er niet aan denken dat ik binnen zoveel maand aan de zoveelste poging bezig ben.
Ik zal alvast voor je duimen dat dit de goeie poging wordt

snolleke
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 augustus 2008, 11:16

Bericht door snolleke » 16 mei 2010, 21:12

Fee

De eerste poging had ik 5 cryo's, maar slechts 1 overleefde. Resultaat: negatief.

Tweede poging: geen cryo's

Derde poging: twee cryo's, maar fout gebeurd in het labo met de incubator. Men weet niet wat het gevolg hiervan is voor de overlevingskansen van embryo's, dus verse cyclus moeten beginnen. Deze cryo's ontdooien ze pas als ik er genoeg in de diepvries heb zitten. Maar ik hoop dat ik dat niet nodig zal hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten