Wachten op operatie



Plaats reactie
Maya2009
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2010, 13:24

Wachten op operatie

Bericht door Maya2009 » 18 mei 2010, 7:38

Hallo iedereen

2 jaar geleden heeft de gyneacoloog bij mij ontdekt dat ik endometriose heb. Vorig jaar zijn we dan voor de eerste keer naar Leuven geweest. Momenteel ben ik aan het wachten tot mijn brief in de brievenbus zit.
Het is nogal lang wachten. In maart hebben ze tegen mij gezegd dat de operatie voor september of oktober zou zijn. Normaal was ze in juli maar dat is opgeschoven. Hoe lang op voorhand sturen ze juist die brief op? Zijn er nog mensen die ook op een operatie wachten? Wij hebben ook een kinderwens en hopen dat het na de operatie eindelijk zal lukken. Maar ik hoop ook dat ik van die pijn zal verlost zijn.

Groetjes

Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 15 juli 2010, 12:06

hey

dat lijkt me snel, ik sta sinds 1/12/09 op de wachtlijst en mij heeft men gezegd dat het pas voor februari '11 zou zijn. In september moet ik terug voor mijn spuiten (decapeptyl).

Ik ben het wachten zoooooooooo beu!!!!!

liefs

sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

Bericht door sunshine » 16 juli 2010, 23:41

Ik heb op de kop 1 jaar en 10 maanden gewacht op de operatie. En als ik niet heel erg aangedrongen had waren er nog 4 maanden bijgekomen. ben in feb 2009 uiteindelijk geopereerd. Ik stond wel op de lange wachtlijst voor zware ingrepen met darmresectie (bij dokter meuleman).

Maar het is me elke dag het wachten waard geweest. Ik ben nu volledig zonder pijn , maar helaas nog steeds niet zwanger.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten