accupunctuur en endometriose



Plaats reactie
bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

accupunctuur en endometriose

Bericht door bieke01 » 28 juli 2010, 20:39

hoi

zijn er mensen die dmv acupunctuur hun endo onder controle hebben kunne houden ?
welke graad van endo hadden/hebben jullie hierbij ?

greets bieke01

Indy
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 januari 2011, 18:11

Bericht door Indy » 7 januari 2011, 18:24

Hallo, mijn endometriose blijft perfect onder controle met een homeopatisch middel: gynaeco-heel.

In 2003 geopereerd van een chocolade-cyste in de eierstok en verschillende plaatsen op de baarmoeder. Na de operatie echter nog even veel pijn als er voor. Twee zwangerschappen gehad. De pijn is progressief, wordt maand na maand erger tot ik bovengenoemde druppels inneem en weer volledig klachtenvrij ben, soms al na het éénmalig innemen van de druppels.

Het klinkt te mooi om waar te zijn, ik kan het zelf ook niet geloven, maar toch is het zo.

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 19 januari 2011, 22:32

Hoi
bedankt voor je antwoord
dus als ik het goed begrijp moet je die druppeltjes niet elke dag innemen ? of is dat wel wenselijk ?

zou idd veel beter zijn dan al die 'briel' die ik nu inneem, ben zo tegen die pil hé en moet die nu wel nemen om endo tegen te gaan, dat gaat nu wel goed maar mijn libido is 0,0... dus met homeopathie zou dat misschien anders zijn

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 20 januari 2011, 12:52

Hey,

Ik ben ook zeer pro homeopathie, dus het product interesseert me zeker, de pillen die ik nu neem voor mijn endo zijn idd meer een noodzaak dan een deugd, maar ik heb wel een vraagje:
werkt het middel ook anticonceptief? ( want een mirakelzwangerschap zou nu wel te veel consequenties hebben, we zijn namelijk bezig met adoptie)

Ik neem ook een ayruvedisch middel die de vervelende bijwerkingen van Lutenyl en dergelijke wel wat opvangt, kmoet zeggen,de combinatie van de 2, het voelt wel beter aan.

Peace
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 maart 2012, 23:01

Bericht door Peace » 6 april 2012, 15:20

Beste Indy,

wat goed om te horen dat er ook een homeopatisch middel is ervoor. Mijn voorkeur is ook voor homeopatie.

Kunt u mij a.u.b. vertellen waar dit middel te verkrijgen is en of het ook online te bestellen is. Hartelijk dank.

:wink:

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 9 april 2012, 12:43

Beste peace,

het middel heet 'gynaecoheel', is online te kopen. Tis een combinatiemiddel, dus niet echt specifiek, ma werkt algemeen op ontstekingen in het klein bekken. Ik kan er ms-pijnen en bijhorende darmkrampen mee verlichten, zodat ik minder pijnstilling hoef te nemen. Ik ben wel een jaar in behandeling geweest bij een homeopaat, 3 verschillende kuren kreeg ik, en ik moet zeggen dat ik er heel erg bij gebaat ben. Het is niet zo goedkoop, maar wel natuurlijk.
Ondertussen neem ik al meer dan een jaar geen medicatie meer voor endometriose en mijn eerdere klachten (zeer pijnlijke maandstonden,pijnlijke eisprong, anale pijn, pijn bij vrijen, darmspasmen,...) zijn veeeeel minder geworden, sommige maanden heb ik zelfs volkomen pijnloze ms!Khoop dat je er ook mee geholpen mag worden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten