telefoon nr Leuven Gasthuisberg



Plaats reactie
Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

telefoon nr Leuven Gasthuisberg

Bericht door Soerke » 22 november 2010, 21:44

Hey ladies

Ik ben nu een jaar wachtende op de brief van Leuven voor een datum van de operatie. Je zou denken, na een jaar kan er nog wel een dag bij, maar toch, nee, mijn ongeduld begint toe te nemen. Het zou normaal voor februari of maart zijn, maar zoals het er nu voor staat eerder april? Dus ik zou eens willen bellen om te horen waar ik sta op de wachtlijst. Heeft iemand een nr? Want ik heb mijn brieven met uitnodigingen niet bijgehouden en dus geen rechtsstreeks nr.

alvast merci,
x

Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 29 november 2010, 12:34

Nevermind,
mijn lief had het nummer dan toch op de site van gasthuisberg gevonden.
En gebeld... om dan te horen dat het toch eerder voor juni/juli is. Ze zijn nu de mensen aan het opereren die zich in september 09 op de wachtlijst hebben gezet. Zo weten jullie het ook gelijk.

x

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 30 november 2010, 7:01

Dus Soerke
wanneer ben jij aan de beurt ?
ze zitten op schema dan ?

x
bieke

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 30 november 2010, 12:07

Dag dames, waarom niet naar Life Leuven gaan? Daar zijn de wachttijden veel minder lang! Ik ben daar toen in oktober voor 't eerst op consultatie geweest en in februari heb ik mijn operatie endo al gehad...

Nu natuurlijk maakt ieder voor zich uit in welk centrum men gaat hé :wink:

groetjes Babske

Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 2 december 2010, 19:40

Maar Gasthuisberg heeft wel de beste referentie hé. Ik vind het het wachten wel waard.

Normaal moest ik in januari geopereerd worden. In september wisten ze dan te zeggen dat het eerder februari/maart ging zijn. En nu is het dus juni geworden... Op schema weet ik niet, misschien wisten ze dit al eerder, dan natuurlijk wel. En misschien denken ze dat het wat draaglijker is om het in tussenperiodes te melden... Soit, niets aan te doen, wachten is de boodschap.

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 2 december 2010, 20:55

Amai Soerke, chapeau dat je zo lang kan wachten. Ik weet niet of Gasthuisberg de beste referenties heeft. Ikzelf ben eerst in Genk in behandeling geweest en daarna overgegaan naar Life. Daar ben ik geopereerd van mijn endo en zij hebben me goed geholpen. Want wij zijn na 4j en na onze vijfde poging in blijde verwachting.

Ik wens je in elk geval superveel succes Soerke. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Das het belangrijkste!!! Ik duim voor je!!!

x Babske

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast