endo keert terug



lesterke
Berichten: 11
Lid geworden op: 2 december 2009, 10:24

Bericht door lesterke » 19 april 2012, 19:20

hallo iedereen,
vandaag naar Leuven geweest voor echo...wat blijkt alles is er terug:-(......
de endo is back..........
bij begin van de echo was linkse eierstok bijna niet te vinden,= helemaal verkleefd.. dan verder kijken...... rechtse eierstok verkleefd aan baarmoeder en darm :-(...moet nu in juli terug naar Meuleman, het ziet er dus voor de zoveelste keer niet goed uit!!! zijn vorige maand naar Leuven geweest voor ons eerste intake gesprek voor ivf, dokter van echo zei , dat meuleman eens goed zal moeten denken wat ze zal doen met mij....in ieder geval we staan weer even ver!!! ik ben het beu.....heb voorschrift van de pil meegekregen, denk van daarmee te beginnen ...........amai, wat een zwart beest is die endo toch.........

Kelly N.
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 januari 2008, 13:04

Bericht door Kelly N. » 20 april 2012, 16:46

hey Valerie

Eén flauwe troost: je bent niet alleen...
Ik moet in september terug op controle. 'k Hou mijn hart al vast... :roll:

Nog veel courage!
Kelly

lesterke
Berichten: 11
Lid geworden op: 2 december 2009, 10:24

Bericht door lesterke » 21 april 2012, 14:35

hey Kelly,
vandaag gestart op 1e dag menstruatie met "de pil", was zwaar om ze in te nemen, maar ik moet echt wel beseffen dat het zo niet meer verderkan..deze nacht wakkergeworden van de pijn!!!! zal nu weer 3a 4 dagen dieet van brufen en dafalgan forte zijn , om toch maar iets minder zeer te hebben........ we blijven positief maar vanbinnen ist heel iets anders ee...
groetjs

valerie

Kelly N.
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 januari 2008, 13:04

Bericht door Kelly N. » 21 april 2012, 14:47

Ik weet wat je bedoelt en hoe het voelt, Valerie.
Wij hebben in september - met heel veel pijn in het hart - ook definitief het knopje moeten omdraaien: "geen 2de kindje"...
Ik ben net terug van bij de buren. Nog een aantal babyspulletjes verkocht. :cry:

Ik wou op dat moment ook gewoon eens zonder pijn zijn.
Ik moet zeggen dat het met de Lutenyl tamelijk lukt.
Die Mirena-spiraal heeft mijn gynaecologe uiteindelijk niet durven steken. Een heel verhaal...

Moet je de pil dan constant doornemen of mag je ondertussen toch menstureren?
Ik moet de Lutenyl constant doornemen. Geen regels = geen of in ieder geval veel minder pijn...

Hou je goed!
Kelly

lesterke
Berichten: 11
Lid geworden op: 2 december 2009, 10:24

Bericht door lesterke » 2 juni 2013, 16:26

hoi,
23 juni is het weer zover.....terug grote operatie voor de endo... zoals ik al eerder vertelde is alles teruggekeerd en nu moeten ze ook stuk darm wegnemen!!! ik heb mij nog nooit zo moe en uitgeput gevoeld zoals nu!!! iedere dag moe, pijn, onlangs ontsteking op het bekken gehad!!! tot 12keer per dag naar groot toilet!!! begint serieus tegen te steken!! de kinderwens is intussen helemaal weg, ik wil nu gewoon een pijnloos leven hebben!!! en ik hoop na operatie nr5 dat het niet meer terug keert!!!!!!!

Sel84
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 oktober 2012, 12:33

Bericht door Sel84 » 5 juni 2013, 22:35

Ik ben 4 maanden geleden geopereerd aan endo in de blaas.
Mijn litteken blijft zeuren dus de dokter verwees me door naar de plastische chirurg omdat de huidlagen aaneen geplakt zijn maar ze wou dat ik toch eerst een echo liet maken en deze was niet zo goed :(
ze vermoeden dat het al terug is en dat terwijl ik constant de cerazette pil neem..
Een mri zal uitsluitsel geven.
Moest mijn bitch terug zijn, weet ik niet wat doen.. Het is nog maar zo kort geleden, zucht

Sel84
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 oktober 2012, 12:33

Bericht door Sel84 » 21 juni 2013, 18:56

en ze is terug :(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten