menstruatie na zoladex



Plaats reactie
L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

menstruatie na zoladex

Bericht door L*** » 27 november 2011, 21:04

hallo lotgenootjes zoladex-gebruikers,

zijn er nog dames die na een behandeling met zoladex onmiddellijk na de 3de spuit met ivf begonnen zijn?
wij wel en deze poging was mislukt.
ik ben nu dus in rustmaand 1 na die mislukte poging na zoladex. ik heb 14/9 mijn laatste zoladex-spuit gekregen, 21/9 zijn we al begonnen en 25/10 heb ik menstruatie gekregen na mislukte poging.
nu daarna vond ik dat ik precies weer een beetje vapeurkes kreeg, waardoor ik dacht dat die zoladex nog niet volledig uitgewerkt was. k weet niet of dat kan. maar ferti-arts had toch ook gezegd dat het 6 weken duurde voor een spuit uitwerkte, dus in principe zou het moeten kunnen kunnen. (of nemen al die ivf-hormonen de werking van zoladex volledig weg?)
ik vraag me dat allemaal af omdat ik normaalgezien mijn menstruatie nu toch al een paar dagen had moeten krijgen. dat is dus niet het geval... ik begin dus al stilletjes te hopen op een mega wonder, maar die kans is miniscuul, dus ik vind het weeral stom van mezelf om te hopen. en ook stom om weer extra te moeten wachten.
maar als de zoladex natuurlijk nog langer werkte, zou het kunnen dat mijn cyclus wat opgeschoven is.
is er nog iemand die nog weet hoe lang haar cyclus was na een mislukte poging na zoladex-behandeling? (amai, dat klinkt zeer ingewikkeld :lol: )

weet iemand raad?
bedankt!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten